וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היינו שורדים בלעדיו": בן 5 הציל 13 אנשים משריפה בשיקגו

ג'יידן אספינוסה התעורר מהעשן והלהבות בבניין שבו התגורר, הזהיר את כולם מפני הסכנה ובכך הציל את חייהם. "אני כל כך שמחה שהוא היה שם", העידה אחת מהדיירות. אף שלא היו נפגעים, בעל הדירה אמר כי "איבדנו הכול בפנים"

ג'יידן אספינוסה שהציל 13 אנשים משריפה בשיקגו. צילום מסך מרשת NBC, צילום מסך
אספינוסה/צילום מסך, צילום מסך מרשת NBC

ג'יידן אספינוסה בן החמש הציל אתמול (שבת) 13 אנשים משריפה בבית בשיקגו שבארצות הברית. התושבים מספרים כי ג'יידן אספינוסה בן החמש התעורר מהעשן ומהלהבות קצת לפני השעה 16:00 שעון מקומי, והזהיר את הדיירים האחרים מפני הסכנה. צוות הכיבוי במדינה בודק מה גרם לשריפה, שמבדיקה ראשונית פרצה בחלקו האחורי של הבניין.

הבית שבו פרצה השריפה נמצא כשחלקו הפנימי חרוך עם זכוכיות שבורות רבות על הרצפה. בני המשפחה אמרו כי הם איבדו את רוב חפצי הערך שלהם. ג'יימס בנט, בעל הדירה, אמר כי "איבדנו הכול בפנים. בגדי תינוקות, תמונות, תעודות זהות, תעודות ביטוח סוציאליות, תעודות לידה. איבדנו הכול".

אף על פי שבשריפה לא היו נפגעים, שבעה מבוגרים ושישה ילדים שהתגוררו בבניין נותרו ללא קורת גג, והתושבים אומרים שביתם נהרס. תושבת הבניין ניקול פפלס אמרה כי ללא ההתרעה של הילד הם לא היו שורדים. פפלס אמרה כי "האזעקות מעולם לא כבו, אני כל כך שמחה שהוא היה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully