וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל סכסוך: חשד שאב הכה את האם ולקח את בנם המשותף לחברון

כוחות הביטחון חילצו ילד בן חמש וחצי מחברון לאחר שנלקח על ידי אביו, תושב האזור, בשל סכסוך משפחתי עם בת זוגו, המחזיקה באזרחות ישראלית. החשוד ניסה להימלט - אך נעצר

תושב חברון כבן 30 ובנו בן חמש וחצי. דוברות משטרת ישראל
תושב חברון שנעצר ובנו בן בחמש וחצי/דוברות משטרת ישראל

ילד בן חמש וחצי חולץ היום (שישי) מחברון לאחר שעל פי החשד הוא נלקח על ידי אביו לאחר סכסוך עם בת זוגתו, אמו של הילד. הילד חולץ על ידי יחידת המסתערבים של משמר הגבול וחיילי חטמ"ר יהודה, במסגרת מבצע בהובלת פיקוד מרחב חברון של המשטרה.

לפי המשטרה, המקרה לפני כמה ימים, כאשר למעבר מיתר הגיעה אישה, בעלת אזרחות ישראלית עם סימני אלימות קשים על גופה. היא מסרה כי בן זוגה, פלסטיני כבן 30 תושב דהרייה שבחברון, היכה אותה ולקח את בנם המשותף. המשטרה פתחה בחקירה, ממנה עלה בין היתר כי האב שלח הודעות כי יפגע בילד אם יהיה ניסיון לקחת אותו ממנו.

כמו כן, נמסר מהמשטרה כי הלילה כוחות הביטחון פשטו על מתחם מגורים שבו גרים הוריו של החשוד. עם כניסת הכוחות למתחם ניסה החשוד להימלט יחד עם בנו, ובסריקות הוא נמצא מסתתר ליד הבית, רגע לפני שחשוד נוסף אותו הזעיק ניסה להבריח אותו ואת בנו בכלי רכב. החשוד נעצר ובנו נמצא. כמו כן, נעצר גם הנהג שהתכוון ככל הנראה להבריח אותם מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully