וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית גזענית בגרמניה: אדם ירה באזרח אריתריאי והתאבד

המשטרה אמרה כי המניע לתקיפה שהתרחשה באזור פרנקפורט היה גזעני. החמוש אותר ירוי בראשו במכונית לא רחוק מהזירה, ובביתו נמצאו כלי נשק נוספים. במדינה חוששים מהתחזקות אלימות הימין הקיצוני

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

אזרח אריתריאי נפצע מירי של אדם חמוש במרכז גרמניה, והמשטרה אמרה כי המניע לתקרית הוא גזעני. היורה, גבר בן 55, נמצא ביום שני מת במכונית עם כדור בראשו, אחרי שככל הנראה שם קץ לחייו. המשטרה בעיר ווכטרסבאך שבמדינת האסה מצאה כלי נשק בבית שלו ומכתב שתוכנו לא פורט, אך התביעה אמרה כי אין ראיות לכך שהוא היה קשור לסצינת הימין הקיצוני שמעוררת דאגה גוברת במדינה.

שני אקדחים חצי-אוטומטיים אותרו במכונית, שנותרה במרחק של שבעה ק"מ מזירת הירי. כל כלי הנשק שבהם החזיק היורה נרכשו כחוק, והוא הספיק למכור אחד נוסף, שישי במספר, זמן קצר לפני הירי. מצבו של הפצוע יציב, ואתמול התקיימה עצרת נגד גזענות בעיירה שבאזור פרנקפורט.

בחודש שעבר סערה גרמניה כשהפוליטיקאי וולטר לובק, שהביע תמיכה במהגרים, נרצח בביתו. סטפן ארנסט, המזוהה עם הימין הקיצוני, הודה בתחילה ברצח, אך בהמשך חזר בו. גם המקרה הזה התרחש בהאסה ושירותי ביון הפנים של גרמניה ספגו ביקורת על תגובתם האטית לאלימות הימין הקיצוני.

זירת ירי בתקרית גזענית באזור פרנקפורט, גרמניה, 23 ביולי 2019. רויטרס
בביתו של היורה נמצא מכתב. זירת הירי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully