וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמצעי מניעה וסימנים על הקירות: תיעוד חדר החשודים באונס בקפריסין

19.7.2019 / 13:13

המשטרה המקומית באיה נאפה איתרה אמצעי מניעה משומשים וסימנים על קירותיו של חדר 723 במלון שבו אנסו על פי החשד 12 צעירים ישראלים תיירת בריטית בת 19. הממצאים הועברו לבדיקת מעבדה ודגימות דנ"א נלקחו מהחשודים

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

.

משטרת קפריסין איתרה אמצעי מניעה משומשים וסימנים על קירותיו של חדר 723 במלון באיה נאפה שבו אנסו על פי החשד 12 צעירים ישראלים תיירת בריטית בת 19. אתמול האריך בית משפט בעיירה פמגוסטה את מעצרם של 12 הנערים הישראלים בשמונה ימים, והמשטרה מתכוונת לזמן עוד לפחות 35 איש בהם מעובדי מלון פמבוס נאפה רוקס, לגביית עדות. הממצאים הועברו לבדיקת מעבדה ודגימות דנ"א נלקחו מהחשודים.

מבדיקות רפואיות עלה כי התיירת נחבלה בפלג גופה התחתון. עוד עולה כי הטלפונים הניידים ופריטי הלבוש של החשודים הוחרמו כראיות והם יועברו לבדיקה מדעית. בכתב המעצר של המשטרה הקפריסאית צוין כי על גופם של שניים מהנערים החשודים נמצאו שריטות וחבלות. זאת לטענתם, כתוצאה מתגרה בינם לבין תיירים אחרים.

בהחלטת בית המשפט נכתב כי אחד מהנערים שאותו הכירה אנס אותה באלימות. הוא קרא לשאר 11 חבריו שנכנסו לחדר ונעמדו מסביב למיטה ואנסו אותה, כשרק חלק מהם השתמשו באמצעי מניעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדר שבו שהו הצעירים הישראלים שנעצרו בקפריסין/מערכת וואלה!, צילום מסך

החשוד המרכזי בפרשה כבר שינה את גרסתו שלוש פעמים, עד שהודה לבסוף כי בעת ששכב עם התיירת הבריטית בת ה-19, בחדרו, היו נוכחים בחדר גם חבריו. לטענתה הם צפו במתרחש, ואחר כך היו כולם שותפים מלאים לאונס הקבוצתי שנעשה בה עד שנמלטה עירומה אל מחוץ לחדר כשהם רודפים אחריה.

הצעירה נתקלה באקראי בחבריה, אלה שאחר כך נטען כי הכו בישראלים מכות נמרצות. שניים אכן נעצרו כשהם חבולים ושרוטים, אלא שלטענת המשטרה הפציעות האלה הן דווקא ראיות למאבק שניהלו עם הצעירה בעת שאנסו אותה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמצעי מניעה שנמצא בחדרם של הישראלים החשודים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצעירה נמלטה עירומה אל מחוץ לחדרם של הישראלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
החשודים ההישראלים באונס התיירת בקפריסין מובאים להארכת מעצר 18 ביוני 2019. רויטרס
שניים מהחשודים מובאים לדיון בהארכת מעצרם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully