וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנו באיום האיראני: פגישה פומבית ראשונה בין כץ לשר החוץ של בחריין

18.7.2019 / 20:44

שר החוץ נפגש במהלך ביקורו בוושינגטון עם חאלד אל-חליפה, והצטלם עמו בסיוע תיאום מחלקת המדינה של ארה"ב. השניים שוחחו על שיתוף פעולה בין המדינות וסיכמו להמשיך לעמוד בקשר. בחודש שעבר ביקר כץ באבו דאבי ונפגש עם אישיות בכירה

שר החוץ ישראל כץ המבקר בוושינגטון נפגש אמש (רביעי) לפגישה פומבית ראשונה עם שר החוץ של בחריין חאלד אל-אחמד אל-חליפה. הפגישה הפומבית והצילום המשותף תואמו מאחורי הקלעים על ידי אנשי מחלקת המדינה האמריקנית, במסגרת הוועידה לחופש דת בוושינגטון שמארח מזכיר המדינה מייק פומפאו.

השניים שוחחו על איראן והאיומים האזוריים ועל שיתוף פעולה בין המדינות וסיכמו להמשיך לעמוד בקשר. לפני כשבועיים ביקר שר החוץ כץ באבו דאבי שם נפגש עם אישיות מדינית בכירה באמירויות. כץ סיכם לאחרונה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על הצבת יעד ברור למדיניות החוץ, לקידום נורמליזציה וחתירה לחתימת הסכמי שלום בין ישראל למדינות המפרץ הערביות, במהלך בשנים הקרובות.

פגישה פומבית ראשונה בין שר החוץ של ישראל לשר החוץ של בחריין. באדיבות לשכת השר כ"ץ, יקי אדמקר
כץ ואל-חליפה, אתמול/יקי אדמקר, באדיבות לשכת השר כ"ץ

כץ לא הוזמן בחודש שעבר לאבו דאבי כאורח הנסיכות אלא כמשתתף בכנס האו"ם, אך לדבריו קיים פגישה עם גורם רשמי בכיר שבה נידונו חיזוק היחסים בין המדינות ותוכניתו של כץ לחיבור תחבורתי בין ישראל ירדן סעודיה ומדינות המפרץ על ידי מסילות רכבת. בפגישה נידונו ההיבטים האזוריים והיחסים בין המדינות. בהודעת משרד החוץ נמסר כי השניים דנו בצורך להתמודד מול איומי איראן בנושאי הגרעין, פיתוח הטילים והתמיכה בטרור האזורי והאלימות שמפעילה איראן נגד האינטרסים האזוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully