וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מבחיל שראיתם: תולעת עצומה המורכבת ממאות תולעים קטנות נצפתה בברזיל

18.7.2019 / 8:24

תושבת סנטה קטרינה לא האמינה למראה עיניה כשהבחינה במגה-תולעת מסתובבת חופשי ברחובות העיר ותיעדה את הרגע המצמרר בנייד שלה. לפני שאתם רצים לבדוק אם זה הזחל מהסרט "פחד עד מוות", לצוות גן החיות בלונדון יש הסבר לתופעה

תולעת עצומה המורכבת ממאות תולעים קטנות נצפתה בברזיל/PEN NEWS

זה ידוע שחרקים משתפים פעולה כדי לשרוד, אך אולי כדאי שיזהירו קודם לפני שהם יוצאים לעיר הגדולה. טורי סילביירה בת ה-23 הבחינה בקבוצה של מאות חרקים שחורים משתפים פעולה ביצירת תולעת מפלצתית ענקית זורעת אימה. במבט ראשון, היא האמינה שאכן מדובר בתולעת מפלצתית, אולם כשהתקרב באומץ אל היצור המתפתל על המדרכה - היא מצאה שאלה למעשה מאות תולעים שזוחלות זו על זה.

סילביירה סיפרה שעשתה את דרכה לסופרמרקט שליד ביתה בסנטה קטרינה, ברזיל, כשהבחינה פתאום ביצור המבחיל למראה: "פתאום ראיתי את היצור השחור הגדול הזה משתרך על המדרכה עליה הלכתי", היא סיפרה, "התכופפתי כדי להביט בו מקרוב ופתאום הבנתי שאלה חבורה של חרקים קטנים שלא ראיתי כאן לפני. התגובה הראשונה שלי הייתה 'וואו, מה זה לעזאזל?". בסרטון ששיתפה ברשת נראים החרקים מקובצים יחדיו - כך שממרחק הם נראים כמו ישות אחת חיה, אולם מקרוב ניתן לראות שמדובר ב"בני משפחה" שעובדים יחד. "היו שם מאות חרקים ארוכים דמויי תולעת עם רגליים זעירות שזחלו זו על גבי זו", תיאר סילביירה, "הם זזו יחד לאט על המדרכה כאילו הם נדדו יחד כמשפחה לאזור חדש. אני עדיין לא לגמרי בטוחה איזה סוג של חרק הם, חלק אומרים שהם תולעים, אחרים אומרים שהם זחלי צרעות. זה מאוד מבלבל".

תולעים מייצרות מגה-תולעת. PEN NEWS, צילום מסך
תולעים מייצרות מגה-תולעת בברזיל/צילום מסך, PEN NEWS

עוד בנושא:

עוד בנושא

אלוהים ישמור, מה זה?! חרק ענק מהגיהנום נצפה מסתתר בדירה באינדונזיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully