וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא שילמו מסים כי זה "מנוגד לרצון האל", ונקנסו בשני מיליון דולר

אח ואחות מהאי טזמניה סירבו לשלם מיסים משנת 2011, בטענה כי גבייתם מחלישה את תלותם באל. הרשויות החרימו את החווה שלהם ומכרו אותה עוד ב-2017, כשלא שילמו שכירות במשך שנים. חובותיהם נאמדים בכ-930 אלך דולר. "החלפת הנאמנות שלנו מאלוהים לחוק משמעותה למרוד בו"

האחים רמברטוס קורנליס בירפוט ופאני אלידה בירפוט מטנזניה - לא שילמו מיסים ויקנסו על כך. צילום מסך מרשת ABC, עיבוד תמונה
ייקנסו במאות אלפי דולרים, האחים בירפוט ביציאה מבית המשפט. טנזניה, אוסטרליה/עיבוד תמונה, צילום מסך מרשת ABC

משפחה באוסטרליה שסירבה לשלם מסים משום שזה "מנוגד לרצון האל" נקנסה אתמול (רביעי) ביותר משני מיליון דולר אוסטרלים.

רמברטוס קורנליס בירפוט ופאני אלידה בירפוט, החיים באי טזמניה, לא שילמו מסים מאז 2011. הרשויות השתלטו על החווה שלהם ומכרו אותה ב-2017, אחרי שהם לא שילמו שכירות במשך שבע שנים. "שום דבר לא בבעלותנו משום שאנחנו שייכים לאלוהים", אמרה האישה בבית המשפט.

רשת ABC דיווחה כי האחים ייצגו את עצמם בפני בית המשפט העליון של טזמניה, אחרי שהם לא שילמו מסים בסך כ-930 אלף דולר ועברו עבירות נוספות. בירפוט טען כי חוק האלוהים "הוא החוק השולט באדמה זו", וגביית מסים מחלישה את תלותם באל, ומובילה ל"קללה בדמות בצורת ועקרות".

לדבריו, "החלפת הנאמנות שלנו מאלוהים לחוק המקובל משמעותה למרוד באל ולהפר את הדיבר הראשון". השופט סטיבן הולט השיב כי בזמן שהוא מאמין שהאמונה של המשפחה היא ממשית, אין התייחסות מפורשת בתנ"ך התומכת בטיעון שלהם. "בעיני, התנ"ך אומר למעשה כי עניינים אזרחיים וחוקי האל פועלים בשני ממדים שונים". שני האחים יידרשו לשלם סכומים דומים.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully