וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצדן של נשים צעירות: אפשטיין תועד חוגג במסיבה של טראמפ

רשת NBC מצאה בארכיון קטע מסרט תיעודי על טראמפ, שאירח ב-1992 באחוזתו בפלורידה מסיבה שבין אורחיה היה הפדופיל המורשע. הנשיא לעתיד אף נראה אוחז באחת הנשים. "היא לוהטת", אמר לאפשטיין על אישה אחרת. כיום, נשיא ארה"ב טוען שהוא ניתק עמו קשר לפני שנים רבות

צילום: יוטיוב

דונלד טראמפ תועד במסיבה באחוזתו בפלורידה עם איש העסקים ג'פרי אפשטיין ב-1992, כשהם משוחחים עם נשים צעירות. בשלב מסוים בסרטון, שנמצא בארכיונים של רשת NBC, נראה טראמפ, אז איל נדל"ן מני יורק, מקרב את אחת הנשים אליו ותופס אותה מאחור.

המסיבה במאר א-לאגו התקיימה כעשור לפני שאפשטיין הודה בעבירות של שידול לזנות בפלורידה אך חמק ממאסר בזכות הסדר טיעון. איש העסקים היהודי תופס חלק ניכר מהכותרות בכלי התקשורת האמריקניים בשבועות האחרונים, אחרי שנעצר והואשם בסחר בקטינות ובעבירות מין אחרות.

דונלד טראמפ לצד ג'פרי אפשטיין במסיבה באחוזתו, 1992. NBC, אתר רשמי
טראמפ לצד אפשטיין במסיבה, מצביע על אחת הבנות/אתר רשמי, NBC

נשיא ארצות הברית טוען כי הוא לא שוחח עם אפשטיין מאז אותו הסדר טיעון, וכי לא היו יחסים מיוחדים ביניהם. עם זאת, בסרטון, שצולם כחלק מסרט תיעודי על טראמפ אחרי גירושיו, נראים השניים משוחחים מקרוב. טראמפ נראה פוסע במסדרון כדי לברח את אפשטיין ושני אורחים נוספים. "בואו, היכנסו", אמר טראמפ.

בהמשך, טראמפ נראה מדבר עם אפשטיין ועם אדם אחר, בזמן שהם צופים בנשים רוקדות ברחבה. טראמפ התריע בפניו של אפשטיין על נוכחות צוות הצילום של NBC, כשהשניים הצביעו על אותן נשים צעירות - מעודדות של קבוצת פוטבול שהגיעה לעיר - כשטראמפ מדי פעם רוקד לצלילי המוסיקה.
בשלב מסוים נראה טראמפ מצביע לעברה של אחת הנשים ואומר לאפשטיין: "הסתכל על זאת ששם, היא לוהטת". אפשטיין הגיב בחיוך ובהנהון, ולאחר מכן בצחוק, כשטראמפ לחש משהו באוזנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully