וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילמה אדם מאונן לידה ברכבת, ועשויה לשבת יותר זמן ממנו בכלא

24.7.2019 / 9:10

פעילה למען זכויות נפגעות מינית בצרפת ראתה אדם מתקרב לעברה כשהוא מבצע בעצמו אקט מיני, והחליטה לצלם אותו כדי להגן על עצמה. כעת בית המשפט עלול לגזור עליה עונש יותר כבד ממנו: "האם זה הגיוני?"

TWITTER

אישה בצרפת צילמה סוטה מין מאונן ברכבת וקיבלה סטירה ממערכת המשפט במדינה כשהתברר שהיא עשויה לקבל עונש מאסר יותר קשה ממנו. נטשה ברס בת ה-38, מכהנת כסגנית נשיאת ארגון Moiaussiamnesie שנותן תמיכה לנפגעות תקיפה מינית. היא נסעה ברכבת מפאריז לפויטייר, במערב המדינה, כשלפתע הגיע נוסע שבחר להתיישב קרוב אליה, כך פורסם בתקשורת המקומית.

לטענתה הוא הסתכל עליה בזמן שהכניס את ידו לתוך מכנסיו ועינג את עצמו במשך לא פחות מרבע שעה. בשלב מסוים הוא אפילו עקב אחריה לכיוון השירותים שנמצאים בקצה מסדרון ריק. היא החליטה לצלם את המעשים כיוון שהחשיבה שזו "הדרך היחידה להגן על עצמה".

הקליפ הועלה לרשתות החברתיות וצבר למעלה מאות אלפי צפיות, אולם כיוון שהאדם שמצולם בו בהחלט ניתן לזיהוי, הדבר מהווה עבירה על חוק הפרטיות - עליה עלולה ברס לשלם בישיבה בכלא ובקנס של 45 אלף יורו. מנגד היא טוענת, אותו אדם אם יורשע במעשיו, עלול לשבת עד שנה ולהקנס ב-15 אלף יורו. "אני יכולה לשלם יותר ממנו, האם זה מקובל?", היא כתבה בטוויטר, וכתבה שתגיש תלונה אזרחית נגד אותו אדם.

עוד בנושא:
טס ללא ידיים: טייס עינג את עצמו בקוקפיט, צילם סלפי והושעה
חסר בושה: קשר נבחרת צפון אירלנד צילם את עצמו כשהוא מאונן ברחוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully