וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו איך אלופת העולם בסטירות בישבן ביצעה את אתגר הבקבוק - עם ישבנה

21.7.2019 / 9:10

הדוגמנית הרוסיה שזכתה בתחרות הספנקים העולמית עמדה בכבוד באתגר הבקבוק הויראלי - רק שבדומה למייקל לואיס, גם היא בחרה להיעזר באיבר פרובוקטיבי לפתיחת הבקבוק במקום ברגליים

sportnastya

בסרטון - ככה אלופת העולם בסטירות בישבן ביצעה את אתגר הבקבוק

בשבוע שעבר היה זה מייקל לואיס שביצע את אתגר הבקבוק הויראלי בעזרת איבר מינו ועורר סערה (מה סערה - הוריקן) ברשת - והנה, רגע לפני שנפרדים מהאתגר הזה לתמיד (הגיע הזמן להמשיך הלאה, לא חושבים?), צצה לה ברשת הגרסה הנשית שלו. הפעם זו הדוגמנית הרוסייה בת ה-25, אנסטסיה זולוטיה, שעשתה הרבה רעש ברשת כשבחרה לפתוח את הבקבוק בעזרת שרירי הישבן שלה - כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה בלבד. אז נכון שהיא לא הלכה רחוק כמו לואיס, אבל תודו שגם זה צעד נועז.

בתחילת השבוע פרסמה אנסטסיה בעמוד האינסטגרם שלה סרטון בו היא פותחת בקבוק בעזרת הישבן. שלה הסרטון נפתח כשהדוגמנית עומדת עם גבה למצלמה ובעזרת הישבן מסובבת את הפקק ומעיפה אותו הצידה. לבסוף היא מתכופפת לבקבוק ונושפת על פתחו כאילו היה זה קנה של אקדח ממנו נפלט הרגע כדור. הסרטון צבר יותר מ-207 אלף צפיות והתגובות הנלהבות לא איחרו להגיע. "אני אוהב אותך", כתב אחד ואחר הוסיף: "לא יהיה יותר טוב מזה. שלום אתגר הבקבוק. היה נעים".

צפו בסרטון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully