וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבודה אישרה את מצע המפלגה

19.12.2002 / 20:20

הנקודות העיקריות: היפרדות מן הפלסטינים, יציאה מחברון ומעזה והקמת גדר הפרדה; עוד במצע: התרת נישואים אזרחיים; גורמים בליכוד: מצע תבוסתני ומסוכן לישראל

לשכת מפלגת העבודה אישרה הערב פה אחד את מצע המפלגה. בקול ישראל דווח כי הנקודות העיקריות במצע הן היפרדות מן הפלסטינים, ובכלל זה יציאה מחברון ומעזה והקמת גדר הפרדה.

במצע נאמר כי ירושלים, על שכונותיה היהודיות, היא בירת ישראל, ולא נאמר דבר על השכונות הלא יהודיות. כן הוחלט כי משא ומתן מדיני יהיה בד בבד עם המאבק בטרור.

בנושא דת ומדינה נאמר במצע כי תובטח זכות להקמת משפחה לזוגות שנבצר מהם להינשא במסגרות הקיימות. ראש צוות התגובות של העבודה, יולי תמיר, אמרה כי מדובר בשני מסלולים, האזרחי והדתי: זוג שיבחר במסלול האזרחי יוכל להינשא, אך יצטרך להביא בחשבון שגם ילדיו יוכלו להינשא אחר כך רק בנישואים אזרחיים. לדבריה, הפתרון הזה מקובל על תנועת מימד. יושב ראש מימד, מיכאל מלכיאור, אמר כי הניסוח הזה תואם את מצע תנועתו.

בליכוד אומרים בתגובה כי מצע העבודה, המדבר על חלוקת ירושלים, על שיחות עם ערפאת ועל משא ומתן תחת טרור, הוא מצע תבוסתני ומסוכן לישראל וכי הניסיון להחיות את חלום הבלהות של תוכנית ברק-מצנע-ערפאת לא יצלח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully