וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכונית גנובה של ההורים: ילדים באוסטרליה יצאו למסע של אלף ק"מ

ארבעה ילדים בני 14,13 ועשר הותירו פתק להורים ונסעו מעיריית החוף שלהם בקווינסלנד לעיר במדינה סמוכה, עד שנעצרו על ידי המשטרה שנאלצה לפרוץ למכונית. הם חשודים בשורת עבירות, אבל הם לא נפגעו

העיירה בננה, אוסטרליה. גוגל, אתר רשמי
העיירה בננה/אתר רשמי, גוגל

ארבעה ילדים באוסטרליה גנבו מכונית של אחת המשפחות ויצאו למסע של אלף קילומטר ברחבי המדינה, לפני שנעצרו על ידי המשטרה - כך אמרו היום (שני) הרשויות המקומיות.

הילדים - בן 14, שני בני 13 ובת עשר - יצאו לדרך ביום שבת, כשהם לוקחים כסף מזומן וחכות בכלי רכב של אחת המשפחות, מעיירת החוף רוקהמפטון שבמדינת קווינסלנד. אחד מהם השאיר פתק להוריו ובו פירט את התכניות שלהם.

המשטרה אמרה כי המכונית נצפתה ביום ראשון בבוקר בעיירה המבודדת בננה, שם הם גנבו דלק, לפני שהמשיכו בנסיעתם דרומה. כלי הרכב אותר אתמול בערב ליד גרפטון, במדינת ניו סאות' וויילס השכנה, שנמצאת במרחק של 11 שעות נסיעה מרוקהמפטון. המשטרה במדינה אמרה כי השוטרים נכנסו בכוח למכונית אחרי שהילדים סירבו לצאת.

"הם נעלו את עצמם והמשטרה הייתה צריכה להשתמש באלה כדי לעצור אותם", אמר מפקד המשטרה המקומי דארן וויליאמס. הוא הוסיף כי ככל הנראה הילדים חלקו ביניהם את זמן הנסיעה. "זאת דרך ארוכה, אני לא יכול לדמיין מישהו אחד נוסע בדרך הזו יומיים ברציפות". לדבריו, הילדים חשודים בכמה עבירות שנעשו בזמן המסע. וויליאס אמר עוד כי לא ברור מה הוביל את הילדים לצאת למסע, אבל אחד מהם היה במקור מגרפטון.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully