וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חלמו להקים חווה חקלאית": עמית והלל מגוש עציון נהרגו בתאונה

ימים ספורים לפני יום הולדתם ה-18, עמית ברלב והלל ללום מבית אלעזר נהרגו בהתהפכות רכבם בכביש 1 ליד צומת השומרוני בבנימין בעת שחזרו מבילוי בים המלח. אביו של הלל ספד לו מעל קברו: "תודה על 17 שנה של אהבה". צעיר נוסף נפצע בינוני ומאושפז עדיין בבית החולים

קרדיט: תאגיד

התאונה בבנימין - עדכונים שוטפים

  • עמית ברלב והלל ללום בני ה-18 הם ההרוגים בתאונה בבנימין
  • הלוויותיהם התקיימה בבית העלמין בכפר עציון
  • משפחת ברלב על עמית: "היה בחור מלא אור"
  • משפחת הלום על הלל: "היה אור ענק למשפחתו"

עמית ברלב והלל ללום בני 18 תושבי בית אלעזר שבגוש עציון, הם ההרוגים בהתהפכות רכב הבוקר (שישי) בכביש 1 סמוך לצומת השומרוני הטוב בבנימין. הם הובאו למנוחות בבית העלמין בכפר עציון. צעיר נוסף בן 18 גם כן מנוסעי הרכב, נפצע בתאונה ופונה לטיפול בבית חולים הדסה הר הצופים במצב בינוני. התאונה הקטלנית ארעה בעת שהשלושה חזרו מבילוי בים המלח.

משפחות ברלב וללום התקשו לעכל את הבשורה המרה על מות יקירהם שמתו ימים ספורים לפני יום הולדתם ה-18. "הוא היה בחור מלא אור", מסרה משפחת ברלב. אחיו של עמית ששוהים בחו"ל, זיו ונדב, שלחו הודעה קולית שהושמעה בפתח ההספדים: "עמיתוש היקר, קשה לנו לא להיות פה. אנחנו אומרים לעצמנו - מה? למה? איך הכול יכול להתהפך בשנייה. אימא ואבא, אל תחכו לנו. משפחה שלנו, עוד מעט אנחנו מגיעים לעטוף אתכם. מתעגעים אליך עמיתוש ולא מעכלים. אין שני לך, תמיד היית פה בשבילנו. איך הלכת לנו".

הלל ללום היה בנם של איב ונטלי תושבי בית אלעזר. אביו של הלל, איב, איחל החלמה מהירה לחבר שנפצע ולאחר מכן ספד לבנו: " תודה לאל על 17 שנה של תודה, של אהבה, של חיבוק", אמר. "עוד שבוע זה חי, את זה פספסנו. הלל היה משהו מיוחד - דיברנו בלילות ולמדנו יחד. הקב"ה, תודה על המתנה היקרה, קח אותו בעדינות בבקשה. עשינו את העבודה, מה שלקחת לקחת. רק בבקשה תעזור לנו. תן להם גן עדן יפה, מגיע להם. יד ביד תעלו יחד, עמית והלל".

לקריאה נוספת:
שני הרוגים ופצוע בינוני בתאונת דרכים ליד מצפה יריחו בבנימין
תאונה קטלנית ליד גדרה: בת 40 ובנה התינוק נהרגו מפגיעת משאית

הלל ללום, הרוג בתאונת דרכים בבנימין. באדיבות המשפחה
"חלמו על העתיד". הלל ללום/באדיבות המשפחה

חבריהם של הנערים ותושבי היישוב קיבלו בכאב את הבשורה המרה על מותם של השניים. אברהם, חבר של ברלב וללום, אמר כי שמע שהם חזרו יחד עם חבר נוסף מים המלח. השניים סיימו כעת תיכון ותכננו את עתידם. "עמית רצה ללכת לישיבה בהר חברון והלל רצה ללכת לשנת שירות", תאר.

אברהם הוסיף כי "שניהם כל הזמן היו עושים הרבה דברים אחד עם השני וביחד, חולמים על העתיד, חלמו להקים חווה חקלאית עם יין, כבשים ועזים ביחד ותיירות. כל הזמן תכננו טיולים ביחד".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן הביע צער רב על מותם של השניים ואמר: "ברוך דיין האמת. התעוררנו לבוקר קשה עם הבשורה על מותם של עמית ברלב והלל ללום מאלעזר ופציעתו של בחור נוסף. בית גוש עציון אבל על מות בחורים צעירים, נשמות טובות, שהחיים היו לפניהם. עמית היה תושב נתיב האבות שביתו נהרס לפני שנה בדיוק, לא זכה לראות את ביתו קם מחדש - והמשימה הזו מונחת לפנינו. ילדים, בבקשה, בבקשה, בבקשה סעו בזהירות. הקיץ הזה כבר מספיק צבוע באדום".

עמית בר לב, הרוג בתאונת דרכים בבנימין. באדיבות המשפחה
"בחור מלא אור". עמית בר לב, הרוג בתאונה/באדיבות המשפחה

פאראמדיק מד"א, ניסן חפץ, וחובש על אופנוע מד"א אביב ביטון שהגיעו הבוקר לזירת התאונה סיפרו כי "מדובר בתאונה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו רכב מעוך הפוך על הגג. ברכב נסעו שלושה צעירים בשנות העשרים, אחד מהם היה מחוץ לרכב ושנים נלכדו בתוכו".

"ביצענו מיון ראשוני, הצעיר שהיה מחוץ לרכב ואחד הלכודים היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה, לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותם בשטח, הצעיר השלישי היה בהכרה, לאחר פעולות חילוץ מורכבות של הכבאים, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים. הוא סבל מחבלה רב מערכתית, ופינינו אותו לבית חולים תוך המשך טיפול כשהוא בהכרה ומצבו קשה", שחזרו.

(עדכון ראשון: 13:27)

תאונת דרכים במצפה יריחו. דוברות כב"ה
"חלמו על העתיד". זירת התאונה, הבוקר/דוברות כב"ה
הלל ללום, הרוג בתאונת דרכים בבנימין, עם אביו. באדיבות המשפחה
"אור ענק למשפחתו" הלל ללום עם אביו/באדיבות המשפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully