וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר בגלל הכיפה: המחבל מהפיגוע בצומת אריאל הורשע ברצח

המחבל בן ה-19 מתל אביב, שרצה לגרום למותם של יהודים באשר הם, בחר לרצוח את איתמר בן גל בגלל הכיפה שחבש ודקר אותו בעוצמה רבה. הודה בכתב האישום ובעוד חודשיים יתקיים דיון הטיעונים לעונשו. הנרצח הותיר אחריו ארבעה ילדים

צילום: דו"צ

(בווידיאו: מעצר המחבל בחודש מרץ 2018)

בית המשפט המחוזי מרכז בלוד הרשיע אתמול (רביעי) את עבד אל-חכים עאסי ברצח איתמר בן גל, לאחר שהודה בכתב האישום. עאסי, תושב תל אביב בן 19, רצח את בן גל באריאל בפברואר 2018. דיון טיעונים לעונש נקבע לעוד חודשיים.

מכתב האישום שהוגש נגד עאסי עולה כי הוא החליט לבצע את הפיגוע ממניע לאומני-אידיאולוגי, ולגרום למותם של יהודים באשר הם. הוא זיהה את בן גל כיהודי בהתאם לכיפה שחבש ובגדיו, בעודו עומד בצומת אריאל.

איתמר בן גל שנרצח בפיגוע הדקירה באריאל 5 בפברואר 2018. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
האב לארבעה מת מפצעיו זמן קצר לאחר הפיגוע. איתמר בן גל עם משפחתו/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

בשלב זה עאסי התקרב אל בן גל, שלף את אחת הסכינים ודקר אותו בעוצמה רבה בחזהו ובבטנו. גם לאחר שבן גל ניסה להימלט מהמקום, הנאשם רדף אחריו במטרה להמשיך ולדקור אותו, והדבר נמנע רק בזכות עובר אורח שהבחין במתרחש ופגע בעאסי באמצעות מכוניתו - כדי לעצור אותו.

בן גל, אב לארבעה ותושב הר ברכה בן 29, מת מפצעיו תוך זמן קצר לאחר הפיגוע בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, לשם פונה עם פציעות קשות. עאסי ניסה תחילה לברוח מהזירה ונחסם בידי רכב שבו נהג קצין צה"ל, אך הצליח להימלט. כוחות הביטחון פתחו בסריקות אחריו, שנמשכו כמה שבועות עד ללכידתו.

עבד אל כרים עאסי תושב יפו בן 19, המחבל מהפיגוע באריאל. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
רצה לגרום למותם של יהודים באשר הם. עבד אל-חכים עאסי/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully