וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות וולמארט מזועזעים: בני נוער צולמו פותחים מוצרים - טועמים - ומחזירים למדף

8.7.2019 / 9:05

אחרי שצעירה תועדה מלקקת גלידה ממקרר בסופרמרקט בלופקין - ומחזירה אותה למקרר, צעירה נוספת תועדה לוגמת מבקבוק מי פה ויורקת את החומר חזרה לבקבוק לפני שהיא מחזירה אותו למדף. ברשת נרשמה מיני היסטריה מצד צרכנים שחוששים שהמעשים יעודדו בני נוער נוספים לפעול בהתאם

מלקקת הגלידות/יוטיוב

תוך שבוע בלבד שלושה בני נוער תועדו טועמים מוצרים מהסופרמרקט ומחזירים אותם למדף לשימוש הצרכנים, כאילו לא נגעו. המקרה הראשון היה של צעירה מסן אנטוניו, שתועדה מלקקת גלידה בסניף וולמארט בלופקין - ומחזירה את החבילה למקפיא לשימוש הציבור. משטרת לופקין חיפשה אחרי העבריינית שזכתה ברשת לשם "מלקקת הגלידות" בטענה שהעבירה מסכנת את בריאות הציבור - ואף פרסמה תמונה של החשודה וביקשה את עזרת הציבור בחיפושים. החשודה נמצאה מספר ימים לאחר מכן, אולם מאחר שהיא קטינה - שמה אינו הותר לפרסום.

החיפושים אחר מלקקת הגלידות לא היו פשוטים. הסרטון בו נראית מלקקת מגלידת "בלו בל" פורסם בטוויטר בידי משתמשת שטענה כי היא הפושעת, אך התברר שהיא אינה הצעירה שבסרטון. היא כתבה לצד הסרטון: "כן, באמת עשיתי את זה. אתם יכולים לקרוא לזה גלידת שפעת-בל עכשיו, כי הייתי חולה בשבוע שעבר. צלמו את עצמכם עושים את זה. בואו נראה אם נוכל לפתוח כאן במגיפה, תרתי משמע". בסרטון, שצולם ב-28 ביוני בסביבות השעה 23:00 בלילה וזכה ליותר מ-12 מיליון צפיות בטוויטר מאז פורסם, נראית הצעירה מוציאה קופסת גלידה מהמקרר בסופר, פותחת אותה כשחיוך גדול על פניה, מלקקת את השכבה העליונה שלה, סוגרת ומכניסה חזרה למקפיא - וכך מאפשרת ללקוח תמים לרכוש אותו.

מלקקת הגלידות. צילום מסך
מלקקת הגלידות נעצרה - אבל ברשת חוששים שזו רק תחילתה של "מגיפה"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

סוטה מין ביזארי תועד מלקק לחצן של פעמון דלת במשך שלוש שעות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully