וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג ברח מביתו לאחר ששמע "נשים וילדים צורחים מתחת למרתף"

11.7.2019 / 0:19

בני הזוג סיפרו שהחלו לשמוע רעשים מתחת לבית בשנה שעברה שנשמעו כמו "אישה צועקת, קיום יחסי מין, כלבים נובחים ועוד" אחרי כמה שבועות בחר לברוח משם ולא לחזור. למרות שהם מחזיקים ב"הקלטות" של הרעשים, המשטרה והכתבים לא מצאו עדויות לטענתם

WALESONLINE

בסרטון -ככה נשמעים הרעשים

בוקר אחד, במהלך יוני 2018, הכינה כריסטין טאלט קפה במטבח ביתה באמנפורד שבקרמרדנשיר, ווילס. בזמן שעמדה מעל השיש, היא החלה לשמוע קולות מוזרים. במהלך השבועות שבאו לאחר מכן, היא ובעלה אלן שמעו קולות של נשים וילדים צועקים, דפיקות חזקות וגברים מדברים בשפה זרה. למרות שהם גרו בבית במשך 11 שנים, תוך כמה שבועות הם נשבעו לעולם לא לחזור לשם.

הזוג, שגר כיום בוואן גדול, התקין מכשירי הקלטה כדי לתעד ולחקור את הרעשים, "הרעש הראשון ששמעתי היה כמו הורדת מים", סיפרה כריסטין לווילס אונליין, "סיפרתי לאלן שאני לא מצליחה להבין מאיפה זה בא. הוא השאיר את הטלפון שלו בשירותים עם מכשיר ההקלטה דולק כדי לנסות להבין מאיפה בא הרעש, ואז שמענו מכונה כלשהי עובדת. שמענו דפיקות בכל הבית, שרשראות, אופנוע וצרחות של אנשים". הזוג טאלט, שניהם בני 62, הבינו שהרעש הגיע מלמטה, ככל הנראה מהמרתף שנמצא מתחת למטבח.

עוד בנושא:
יצור ימי מכוער הפך לבדיחה ברשת: "זו אמא של האקס שלי"
הדבר הראשון שתראו בתמונה הזאת יגלה לכם המון על עצמכם
הטרנסג'נדרית ששילמה 16 אלף דולר עבור שדיים מתנפחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully