וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוזל עם בדל סיגריה: התמונה שממחישה איך אנחנו הורסים את הטבע

צלמת אמריקנית תיעדה ציפור ממין גזרן אמריקני מאכילה את הגוזל שלה עם בדל שמצאה על החוף, ורבים הגיבו בזעם וקראו להגביר את האכיפה ולהחריף את החוקים. "מה לגבי הזכויות שלנו? הטבע שלנו?"

ציפור מאכילה את הגוזל שלה בבדל סיגריה, פלורידה, ארה"ב, יוני 2019. קארן מייסון, אתר רשמי
הגוזל עם בדל הסיגריה בפה/אתר רשמי, קארן מייסון

תמונה של ציפור שנצפתה מאכילה את הגוזל שלה בבדל סיגריה בחוף בפלורידה גרמה לזעם רב נגד מעשנים, והיא מצטרפת לחששות מפני הרס הסביבה בכדור הארץ.

הציפור, ממין גזרן אמריקני, צולמה כשהיא מרימה את הבדל ושמה אותו בפיו של הגוזל שלה. הצלמת, קארן מייסון, פרסמה את התמונות ברשת לצד בקשה פשוטה: "אם אתם מעשנים, בבקשה אל תשאירו את הבדלים שלכם מאחור. הגיע הזמן לנקות את החופים שלנו ולהפסיק להתייחס אליהם כמו אל פח אשפה ענק. #nobuttsforbabies".

הגולשים צידדו בקריאתה וכתבו כי זה "שובר וקורע את הלב". אחת מהן, סוזאן נאגי, כתבה: "הגוזל התינוק צריך להיום פוסטר לילדים למען שינוי". ג'וזי נואל כתבה: "אנשים הם מגעילים! הם לא רוצים את הבדלים שלהם, כאילו שאנחנו רוצים! הגיע הזמן לאסור אותם, בכל מקום! מה לגבי הזכויות שלנו? הטבע שלנו?".

ציפור מאכילה את הגוזל שלה בבדל סיגריה, פלורידה, ארה"ב, יוני 2019. קארן מייסון, אתר רשמי
בדלי סיגריות הם מקור הזיהום החמור ביותר בעולם/אתר רשמי, קארן מייסון

מייסון אמרה כי היא מרשה להשתמש בתמונות שלה "אם זה מה שיעזור לאנשים לחשוב לפני שהם זורקים". לדבריה, הגזרנים אוספים את האוכל שלהם מבלי לראות מה עולה במקור שלהם. הגזרנים האמריקנים חיים בעיקר בשפכי נהר ובגדות נהרות רחבים באזורים חמים.

בדלי סיגריות הם פריט האשפה הנפוץ ביותר שנאסף מהחופים ברחבי העולם, לפי דוח שפרסם ארגון השימור Ocean Conservancy בשנה שעברה. הבדלים מכילים חומרים רעילים, שלעולם לא באמת מתכלים לחלוטין.

(עדכון ראשון: 2.7, 11:50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully