וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבקשה האחרונה של בת ה-93: להיעצר על ידי המשטרה

26.6.2019 / 18:48

ג'וזי בירד, תושבת אזור מנצ'סטר, צייתה לחוק לאורך כל חייה, אך לפני מותה רצתה לדעת איך זה מרגיש להיעצר. שני שוטרים התנדבו להגשים לה את המשימה, אזקו אותה ולקחו אותה לתחנה - שם כיבדו אותה בתה ובעוגה

סבתא מבריטניה בת - 93 במהלך מעצרה. טוויטר, אתר רשמי
"רצתה להרגיש שובבה". ג'וזי בירד "נלקחת" למעצר/אתר רשמי, טוויטר

קשישה בריטית בת 93 שתמיד הקפידה על החוק הצליחה להגשים את אחת המשאלות האחרונות שלה - להיעצר. לשמחתה הרבה, ג'וזי בירד נאזקה על ידי שוטרים ונלקחה לתחנת משטרה מקומית.

הנכדה שלה, פאם סמית', אמרה כי מצבה הבריאותי של סבתה לא הי במיטבו בתקופה האחרונה והיא "רצתה להיעצר על משהו לפני שזה יהיה מאוחר מדי". לדבריה, היא התנהגה יפה לאורך חייה ו"רצתה לדעת איך זה להיות שובבה". סמית' סיפרה לתקשורת המקומית כי רצונה של סבתה להיעצר הגיע מתוך אהבה לסדרות משטרה וכי כל החוויה הייתה מאוד מרגשת עבורה. לדבריה, שני שוטרים שלא בתפקיד עצרו אותה והאשימו אותה בשוד. לאחר מכן, הם אזקו אותה והסיעו אותה לתחנת משטרה - אבל שם, במקום לשים אותה בתא מעצר, הם הגישו לה כוס תה ועוגה.

"במקרה הזה, ולמשך זמן קצר, יכולנו להגשים את המשאלה של אישה מבוגרת, ולתת לה יום לזכור", אמר מפקד משטרת אזור מנצ'סטר, דניס פיי. "אנחנו שמים לראות שהצלחנו לגרום לאישה מבוגרת לחייך ולהסיר משהו מרשימת המשימות שלה".

עוד ידיעות מהעולם
גל החום באירופה: בצרפת סוגרים בתי ספר, בגרמניה נוסעים ערומים

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully