וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: המשטרה פשטה על מסיבת טכנו, וצעיר נעלם במצולות הנהר

סטיב מאיה קניסו בן ה-24 השתתף בפסטיבל מוסיקה על גדות נהר בעמק הלוואר, ונעדר מאז ששוטרים פיזרו את הנוכחים עם אלות וגז מדמיע. המשטרה פתחה בחקירה פנימית, וחבריו מספרים שהוא לא יודע לשחות

המידע שהפיצה המשטרה על נעדר מצרפת במהלך פסטיבל מוסיקה. אתר רשמי
"הוא לא הלך הביתה, הוא לא הלך לעבודה". סטיב מאיה קניסו/אתר רשמי

משטרת צרפת פתחה בחקירה פנימית אחרי שצעיר נעלם במהלך פשיטה של שוטרים על פסטיבל מוסיקה שהתקיים בסמוך לנהר בעיר נאנט. לפי רשת BBC, שציטטה עדי ראיה, 14 אנשים חולצו מנהר הלוואר אחרי שנפלו אליו בעת הפעילות המשטרתית שקטעה את מסיבת הטכנו.

הצעיר, סטיב מאיה קניסו בן ה-24, נראה לאחרונה בשעות המוקדמות של יום שבת, וחבריו אמרו כי הוא נעדר מאז שהמשטרה הגיעה. המשתתפים סיפרו כי השוטרים ירו גז מדמיע וכדורי גומי, בזמן שהם ניסו להפסיק את האירוע. בתיעוד שפורסם בטוויטר נראו שוטרים עם אלות ומגנים על גדות הנהר.

המסיבה החופשית אורגנה כחלק מ"יום המוסיקה" השנתי שמעודד אנשים לנגן במקומות ציבוריים בכל 21 ביוני. המשטרה אמרה כי המשתתפים לא עמדו בלוח הזמנים לסיום המסיבה. סביב הנהר לא הוצבו גדרות, וכמה משתתפים נפלו אליו לפני שחולצו בידי כבאים. "זו הייתה מסיבה, וכמה אנשים לא רצו ללכת הביתה בסיומה ככל שאנחנו יודעים", אמר גורם במשטרה ל-BBC. הוא לא פירט מעבר לכך, פרט לפתיחת חקירה פנימית במשטרה.

באזור הלוואר-אטלנטיק, המשטרה המקומית קרא לציבור להעביר לה מידע על הנעדר. חבריו סיפרו לכלי תקשורת כי הוא לא יודע לשחות, כשעדי ראיה סיפרו שהם צפו באדם נאבק להישאר מעל פני המים. "הוא לא הלך הביתה, הוא לא הלך לעבודה. הטלפון שלו סגור. הוא היה אמור ללכת לפסטיבל בהולנד בשבוע הבא, זה היה קרוב ללבו. משהו רע קרה" סיפר אחד מחבריו לעיתון "20 Minutes".

תיעוד פיזור הפסטיבל

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully