וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה ימי חיפושים: האסיר המסוכן שנמלט מי-ם עדיין לא אותר

המשטרה ממשיכה במאמצים למציאתו של ולרי ויסוקובסקי בן 28 ממעלה אדומים, שברח מבית החולים הפסיכיאטרי "איתנים" שבו אושפז לאחר שהואשם בתקיפת אחיו. המשטרה הגדירה אותו כ"מסוכן ואלים" והוא בעל תשע הרשעות קודמות בהן סחיטה באיומים ועבירות רכוש

עצור בבריחה – מסוכנות גבוהה

הנאשם ולרי ויסוקובסקי בן 28, תושב מעלה אדומים נעצר על ידי המשטרה בתאריך 4.6.19, בגין תקיפת אחיו וחבלה בנסיבות מחמירות. ברח הבוקר מאשפוז בבי"ח איתנים. דוברות משטרת ישראל
בעל תשע הרשעות קודמות. ויסוקובסקי/דוברות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת הבוקר (שישי) את עזרת הציבור באיתורו של ולרי ויסוקובסקי בן 28 שנאשם בתקיפת אחיו ונמלט מבית החולים הפסיכיאטרי "איתנים" בירושלים, זאת לאחר שבמשך שלושה ימים לא הצליחה לאתרו. ויסוקובסקי, תושב מעלה אדומים, הוא בעל הרשעות קודמות בגין עבירות אלימות, ובמשטרה הגדירו אותו כ"מסוכן ואלים".

ויסוקובסקי נעצר בתחילת החודש בעת שניסה להימלט מהארץ ונמצא כבר על מטוס בנתב"ג. השבוע הוגש נגדו כתב אישום וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים. לפי כתב האישום, בין ולרי לאחיו פרץ ויכוח במהלכו הוא הטיח בפניו כוס זכוכית. האח בתגובה ריסס לעברו גז פלפל ונמלט מהחדר.

כשאמם הגיעה, שמע ולרי צעקות ויצא מחדרו. אז שוב ניסה לפגוע באחיו עם כוס והאחרון ריסס אותו פעם נוספת בגז וניסה שוב להימלט. ולרי רדף אחריו, היכה אותו עם חפץ בראשו והחל להכות אותו בכל חלקי גופו כשהוא על הרצפה. יום למחרת התקיפה, הוא נעצר כשהוא מנסה להימלט.

עוד בוואלה! NEWS:
"מסוכן ואלים": נאשם בתקיפה נמלט מאשפוז פסיכיאטרי ליד י-ם

עצור בבריחה – מסוכנות גבוהה

הנאשם ולרי ויסוקובסקי בן 28, תושב מעלה אדומים נעצר על ידי המשטרה בתאריך 4.6.19, בגין תקיפת אחיו וחבלה בנסיבות מחמירות. ברח הבוקר מאשפוז בבי"ח איתנים. דוברות משטרת ישראל
הצליח להימלט במהלך אשפוזו מבית החולים. ויסוקובסקי/דוברות משטרת ישראל

בבקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים, ציינה המשטרה את עברו הפלילי העשיר. על פי הבקשה, לויסוקובסקי יש תשע הרשעות קודמות ובהן על תקיפה שגרמה חבלה חמורה, תקיפת שוטר ועובד ציבור, סחיטה באיומים וכן עבירות רכוש. בעקבות הרשעות אלה הוא ריצה כמה עונשי מאסר בשנים האחרונות.

בית המשפט החליט ביום שני השבוע להחזירו לבית החולים איתנים לאשפוז בתנאי מעצר לצורך המשך הבדיקות, אך הוא הצליח להימלט ביום שלישי בשעת בוקר במהלך אשפוזו מבית החולים. כוחות משטרה רבים עדיין מחפשים אחריו. המשטרה פרסמה את תיאורו של ויסוקובסקי: קירח, גוון עור בהיר, גובהו 1.70, עיניים בגוון חום. הוא לבש קפוצ'ון אפור מתחתיו חולצה לבנה, מכנסיים כהים ונעל נעלי ספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully