וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש מסוכן בחצר: תושב קליפורניה הותקף על ידי דוב כשהגן על הכלב שלו

גבר בשנות ה-50 לחייו בעט בדובה שתקפה את הכלב שלו, כשכל הנראה היא ניסתה להגן על הגור שלה. הוא ננשך ונשרט, אך צפוי להחלים. הרשויות הרדימו את הדובה ואת הגור והשיבו אותם לטבע

דובה והגור שלה אחרי שתקפו תושב קליפורניה בחצר ביתו, 10 ביוני 2019. צילוKTLA, אתר רשמי
הדובה והגור שלה במכונית של הפקחים, שני/אתר רשמי, צילוKTLA

תושב קליפורניה נפצע בעימות עם דוב, שככל הנראה הגן על הגור שלו מפני הכלב של אותו אדם, שפונה לבית חולים. המפגש התרחש ביום שני בסיירה מדרה, כשהכלב של אותו אדם, ששמו לא פורסם, התקרב לגור הדובים שהיה בחצר הבית. בעליו, לפי הדיווחים המקומיים, בעט בדובה כדי למנוע ממנה מלתקוף את כלבו, אך המצב הסלים כשהדובה חבטה בו ונשכה אותו.

מפקד המשטרה המקומית, ג'ים האנט, אמר לערוץ KTLA, אמר כי הרשויות הגיבו לקריאה על אדם שננשך על ידי דוב וגורמים ברשויות הרדימו את האם ואת הגור, הנוהגים להסתובב בגבעות הסמוכות לסיירה מדרה, והשיבו אותם לטבע. בתמונות מהאוויר נראו השניים מועלים למשאית. הפצוע צפוי להחלים ולהשתחרר בקרוב מבית החולים.

מפגשים עם דובים באזור, הגובל עם שמורות ומסלולים, אינם נדירים. באפריל תקף דוב חסר בית בן 84 שישן בגבעות שמעל סיירה מדרה, ומטייל הותקף על ידי דוב בשמורת קניון ביילי באוקטובר 2016. שניהם שרדו את התקיפות.

ביום שישי שעבר אמרו ברשויות הדגה וחיות הבר של קליפורניה שנרשמה עליה בפעילות הדובים במדינה בשבועות האחרונים, אם כי זה לא חריג בתקופה זו של השנה. במדינה שבדרום ארצות הברית חיים דובים שחורים, ולפי הרשויות, הם רק "לעתים נדירות מאוד" מהווים איום על הציבור או על חיות מחמד של תושבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully