וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מים או מזון: זעם בהודו אחרי שפעוט מת בבאר שבה היה לכוד 4 ימים

פטהוויר סינג' בן השנתיים שיחק בסמוך לבאר המשפחתית במדינת פונג'ב, וצנח לעומק של 33 מטר. מאמצי החילוץ סבלו מעיכובים והתושבים הפגינו נגד הממשל המקומי וסגרו כביש מרכזי. סבו טען: הגופה סבלה מפציעות חמורות

עריכה: עמית שמחה

גופתו של ילד בן שנתיים מהודו, שנתקע בבאר צרה, נשלפה היום (שלישי) אחרי יותר מארבעה ימים, מול קולות מחאה על העיכוב במאמצי החילוץ של הפעוט. פטהוויר סינג' נפל ביום חמישי לבאר בעומק 33 מטר בסנגרור שבמדינת המחוז פונג'ב בזמן ששיחק בסמוך אליה.

עובי הבאר, שאינה בשימוש, הוא 23 ס"מ, ופועלי החילוץ ומתנדבים התקשו להגיע אל הפעוט בזמן שתושבים מקומיים ומצלמות הטלוויזיה עקבו מקרוב אחרי המתרחש. הרשויות חפרו חור במקביל לבאר והחדירו צינור ברוחב של כ-90 ס"מ בניסיון להגיע אל סינג'.

"הילד אינו בחיים עוד, הוא נמשך בשעה 5:00 על ידי ה-NDRF (כוח התגובה הלאומי לאסונות)", אמר חבר הפרלמנט במדינה ויג'אי אינדר סינגלה, לסוכנות הידיעות הצרפתית. הפעוט קיבל אספקת חמצן, אבל לא מזון או מים. אחרי שהוצא מהבאר הוא הוטס לבית חולים בבירת מדינת המחוז, אולם שם נקבע מותו.

חילוץ גופת פעוט מבאר בצפון הודו, 11 ביוני 2019. אתר רשמי
נמשך בחבלים. הוצאת הפעוט מהבאר, היום/אתר רשמי

תושבים, בהם בני משפחתו של הפעוט, זעמו על מבצע החילוץ הכושל והתאספו במקום היום, כשהם קוראים קריאות נגד הממשלה. המפגינים חסמו לזמן קצר כביש ראשי, בטרם הגיעו לאתר כוחות משטרה.

"למה הוא נלקח לבית חולים כשהוא כבר לא היה בחיים?", שאל סביו של הפעוט, רוהי סינג'. הוא אמר לכתבים כי היו פציעות מורות בגופה של נכדו. "הוא הוצא באמצעות חבלים", טען. קולטר סינג', תושב המקום, אמר כי המבצע התעכב בשל "מחסור בסיוע טכני".

הבאר נחפרה על ידי משפחת הפעוט ושימשה אותם להשקיית שדות, אך היא הפסיקה להשתמש בה ב-1991. הטרגדיה של סינג' הבליטה מחדש את הסכנות שבבארות החשופות הנפוצות בצפון הודו. במרץ האחרון חולץ פעוט בן שנה וחצי מבאר במדינת הריאנה אחרי יומיים. ב-2006 חולץ ילד בן שש מבאר באותה מדינה אחרי שהיה לכוד בה כיומיים.

ראש ממשלת פונג'ב, אמרינדר סינג', הביע צער על מותו של הפעוט והורה על סגירת בארות פתוחות ברחבי המדינה. זאת, כתב בטוויטר, כדי "למנוע תאונות נוראיות כאלו בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully