וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל הליך הפרת זיכיון נגד תוכניתו של דודו טופז

רוני קורן-דינר

18.12.2002 / 10:40

זאת בעקבות ההטרדה המינית לכאורה של כוכבת הטלנובלות נטליה אוריירו, שהתארחה בתוכניתו שלשום; הרשות השנייה: קיבלנו מעל 40 תלונות על התנהגותו הבוטה

הרשות השנייה פתחה היום בהליך הפרת תנאי זיכיון מול זכיינית ערוץ 2, קשת, בגין הריאיון ששודר שלשום עם השחקנית נטליה אוריירו בתוכניתו של דודו טופז "הראשון בבידור". אוריירו היא כוכבת הטלנובלה "בובה פראית", המשודרת בארץ בערוץ ויוה. טופז העיר הערות בעלות אופי מיני לאוריירו, ליטף אותה ונשך את כתפה.

מהרשות נמסר כי אתמול הגיעו מעל 40 תלונות על התנהגותו הבוטה של טופז כלפי אוריירו. המתלוננים טענו כי התנהגותו של טופז משפילה, מביכה וגובלת בהטרדה מינית. טופז עצמו אמר בתגובה על הפרשה ב"ידיעות אחרונות" כי שוחח עם אוריירו מאחורי הקלעים וכי הוא לא רואה כל פגם בהתנהגותו. "כשאני אוהב אני נושך", אמר טופז. כשנאמר לו שארגוני הנשים מביעים שאט נפש מהתנהגותו, השיב "אולי גם הן רוצות ביס"? אוריירו מצדה אמרה: "מראש אמרו לי שדודו הוא כזה. מאחורי הקלעים הוא היה ג'נטלמן ולכן קיבלתי את התנהגותו בהבנה. זה בכלל לא הפריע לי".

נוכח התלונות, צפתה הרשות השנייה בקטע השידור והתרשמה כי הוא אכן עובר את גבול הטעם הטוב, בעיקר בהתחשב בקהל היעד של התוכנית (תוכנית לכל המשפחה) ובקהל שנכח באולפן, שכלל ילדים ונוער. "התנהגותו של דודו טופז ביחס למרואיינת היתה בוטה ופוגעת והיה בה כדי לגרום למרואיינת הרגשת אי נוחות והשפלה", נמסר. יצוין כי זו אינה הפעם הראשונה שבה טופז מעורר תלונות של הצופים.

לאור התרשמות זו של הרשות השנייה, נשלח היום מכתב הפרה לזכיין, על מנת לקבל את תגובתו לקטע השידור המדובר. במקביל, שיגר היום נציב התלונות ברשות, גיורא רוזן, מכתב ליו"ר המועצה, מוסקו אלקלעי, בו הוא קורא למועצה לומר את דברה בעניינה של תוכנית זו, בטרם תאשר את לוח התוכניות של קשת לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully