וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב ראה את בתו נטרפת ע"י כריש. ואז הוא הציל אותה

אביה של פייג' ווינטר בת ה-17 מקרוליינה צפונית תקף באגרופים כריש שתקף אותה ופצע אותה קשה, ומשפחתו תיארה אותו כ"גיבור". הנערה איבדה כמה אצבעות ואת רגלה השמאלית, אך יש לה מסר: "כרישים הם טובים, כבדו אותם"

צילום: מתוך הטוויטר של GLYNEWS , עריכה: עמית שמחה

נערה ממדינת קרוליינה הצפונית נפצעה ביום ראשון קשה בתקיפת כריש, וחייה ניצלו רק בזכות אביה. לפי משפחתה של פייג' ווינטר בת ה-17, אביה תקף את הכריש באגרופים חמש פעמים, לפני שהיא חולצה ממלתעותיו. היא איבדה כמה אצבעות ואת רגלה השמאלית מתחת לברך, אך בבית החולים אמרו שמצבה הכללי טוב. עוד נמסר מהמקום כי הנערה מקווה שאנשים "יכבדו את הכרישים בסביבתם הטבעית".

עדי ראיה סיפרו לכלי תקשורת מקומיים כי הרוחצים בחוף אטלנטיק ביץ' החלו לצרוח כשהיא יצאה מהמים והיא הוטסה לטיפול רפואי בגרינוויל. בית החולים מסר כי המשפחה של פייג' אסירת תודה על התמיכה שבתם קיבלה מהקהילה ועל "אביה הגיבור שהציל את חייה".

"למרות הנסיבות המצערות, פייג' היא תומכת הדוקה של החיים הביולוגיים ושל החיים במצולות", נמסר. ג'אנט ווינטר, שהזדהתה כסבתה של הנערה, כתבה בפייסבוק כי בנה תקף את הכריש באגרופים חמש פעמים לפני שהוא שחרר אותה. "הניתוח נגמר, היא עדיין בחיים, רגל אחת הלכה", היא כתבה. "היא אולי תצטרף השתלת יד בעתיד וכמה (אצבעות) בשנייה. המשיכו להתפלל למענה".

צפון קרולינה: פייג' וינטר בת ה-17 נלכדה במלתעותיו של כריש שתקף 
אותה, וחולצה על ידי אביה, שחבט בראשו של הכריש חמש פעמים. אתר רשמי
"היא מתלוצצת עם רופאיה". פייג' ווינטר/אתר רשמי

עמוד GoFundMe שהוקם למען פייג' ואביה כבר קיבל תרומות של יותר מ-5,000 דולר. בעמוד תואר אביה של פייג' כלוחם לשעבר בנחתים, כבאי ורופאי. אמה של פייג', מרסי ווינטר, אמרה כי בתה "די מטושטשת, אבל מתלוצצת עם רופאיה" אחרי הניתוח. "היא רוצה שכולם ידעו שכרישים הם עדיין טובים".

ברשויות לא אמרו איזה מין של כריש אחראי לתקיפה. בחודש שעבר נצפתה להקה גדולה של כרישים לבנים גדולים במרחק של 32 ק"מ מחופי הקרוליינות, כולל שישה פרטים גדולים שאחריהם עקבו המדענים. הכרישים נעים צפונה ממימיה החמים של פלורידה בכל קיץ.

עוד באותו נושא

צפו בדג הגדול בעולם: כריש לווייתן נצפה בשמורת האלמוגים באילת

לכתבה המלאה
צלילה עם כרישים. ShutterStock
הכרישים מגיעים לחופי קרוליינה הצפונית מדי קיץ/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully