וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרילין מונרו בחיים": האיש שטען שפגש את הכוכבת 22 שנים לאחר "מותה"

5.6.2019 / 8:19

אילו הייתה בחיים, הכוכבת הבלתי מנוצחת, מרילין מונרו, הייתה מציינת השבוע את יום הולדתה ה-93. לאור המאורע, נזכרנו בשתי תיאוריות נפוצות הגורסות שמונרו למעשה מעולם לא התאבדה. האחת טוענת שהיא נרצחה בדם קר והשנייה שהיא בכלל חיה ואושפזה במוסד לחולי נפש

רויטרס

בסרטון - סרט ביתי בו נראית מרילין מונרו מעשנת מריחואנה שהתגלה בעליית גג, 50 שנה לאחר שצולם

סיפור מותה של כוכבת הקולנוע הגדולה בכל הזמנים, מרילין מונרו - כמו מותם של הרבה כוכבים גדולים - זכה לאינספור תיאוריות קונספירציה עם שתיים חזקות במיוחד הטוענות שהאלילה לא התאבדה כפי שדווח. האחת טוענת שהיא ביימה את מותה והתאשפזה במוסד לחולי נפש והשנייה שהיא לא התאבדה - אלא נרצחה, ככל הנראה בידי אדם שהיא סומכת עליו ובגלל "הרומן הסודי" שלכאורה קיימה עם נשיא ארה"ב בזמנו, ג'ון קנדי.

נתחיל בעובדות שבשטח: מרילין מונרו נמצאה מתה ב-5 באוגוסט 1962, כשהייתה בת 36, בביתה שבברנטווד, קליפורניה, לאחר שצרכה מנת יתר של סמי הרגעה. אילו הייתה בחיים היום, מונרו הייתה חוגגת את יום הולדתה ה-93 בשבת האחרונה - אולם הסופר ג'ון אלכסנדר בייקר לא מבטל לגמרי את האפשרות שזה באמת מה שעשתה בסופ"ש האחרון. לדבריו, הוא פגש את השחקנית 22 שנים לאחר "מותה" כשאת סיפורו הוא חשף בספר שנקרא "מרילין מונרו בחיים ב-1984?".

מרלין מונרו. AP
מרילין מונרו עדיין בחיים?/AP

עוד בנושא:

הספר שמציג תמונות של מרילין מונרו שמעולם לא פורסמו:

רויטרס

בסרטון שפורסם ביוטיוב עם הכיתוב: "מרילין מונרו, 'חיה', ב-1948? היא לא מתה ב-1962" נשמע בייקר אומר: "מרילין מונרו לא מתה באוגוסט 1962. המוות שלה היה מבוים. הפסיכיאטר שלה, ד"ר גרינסון, אשפז אותה במוסד לחולי נפש בניו-ברונסוויק, קנדה, בגלל כל האיומים על חייה והתמוטטותה הנפשית המוחלטת ממנה סבלה עקב כל המהומה הזאת. מרילין הוחזקה במוסד במשך 20 שנים ושוחררה אל הציבור הרחב לבדה. אף אחד, כולל צוות המוסד, לא ידע מי היא הייתה באמת".

בספרו, טוען ג'ון שעצר טרמפ לאישה בשם נורמה ג'ין אי שם בקנדה. נורמה ג'ין היה שמה האמיתי של מרילין בלידתה. הוא כתב: "היא נראתה מדהים, כמו מרילין מונרו, עם כמה שנים שנוספו לה. היא שרה בדיוק כמו מרילין מונרו ונראה שהיא ידעה הכול על החיים שלה. היא דיברה על החיים שלה כמרילין כאילו היא באמת נזכרת ברגעים האלה". לאחר המפגש ביניהם ג'ון חקר אודותיה והחל להאמין שהטרמפיסטית שאסף הייתה באמת מי שהיא טענה שהיא. הוא הוסיף: "אני תמיד אהיה פתוח למידע חדש שיאשש או יבטל את אמונתי. עם זאת, אני מאמין ב-99 אחוזים שהיא באמת הייתה מי שהיא טענה שהיא".

מרילין מונרו הסמויה מן העין: תמונות נדירות מחייה הפרטיים

אתר רשמי

תערוכת צילומים אינטימיים של מרילין מונרו בלונדון:

מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully