וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח ברמלה: אם לחמישה נורתה בשוגג בסמוך לביתה

26.5.2019 / 7:56

אלמונים פתחו באש לעבר מתחם מגורים בעיר, ומהאש נפגעה אינתיסאר עיסאווי, שמתה מפצעיה לאחר שפונתה לבית החולים. חוקרי המשטרה מעריכים כי היא לא הייתה היעד לחיסול, ובודקים אפשרות לפיה הקליעים כוונו לעבר שכנה המוכר למשטרה, שנפצע באורח בינוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנרצחת, אינתיסאר עיסאווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אינתיסאר עיסאווי, בת 51 נורתה למוות אמש (שבת) בסמוך לביתה שברמלה על ידי אלמונים. מחקירת המשטרה עולה כי החשודים פתחו באש לעבר מתחם מגורים בשולי כביש מרכזי בכניסה לרמלה, שממנה נפגעה עיסאווי, אם לחמישה ילדים. אחד משכניה של האישה נפגע באורח בינוני. האישה שהייתה בסמוך לביתה נורתה ומתה לאחר שהובאה לבית החולים.

במשטרה גוברת ההערכה כי הנרצחת לא היתה היעד של האלמונים, והיא נקלעה במקרה לקו הירי. השכן שלה הובא לבית החולים אסף הרופא כשהוא פצוע מירי, ונבדק אם הוא היה היעד לפגיעה שכן הוא מוכר למשטרה.

חוקרי מרחב שפלה הצליחו לאתר את זירת הירי זמן מה לאחר שהשניים הובאו לבית החולים. האישה פונתה על ידי צוות מד"א לאחר שהיא הועברה ברכב פרטי מזירת האירוע למפגש עם האמבולנס בצומת הכניסה למושב ניר צבי. החוקרים התקשו לזהות את האישה משום שהיא לא הייתה מוכרת כלל למשטרה.

ניידת משטרה. ---, חטיבת דובר המשטרה
ניידת משטרה/חטיבת דובר המשטרה, ---

בני משפחתה סיפרו לחוקרים כי אלמונים ירו מכביש 44, בדרך יפו-רמלה. מדובר בציר מרכזי באזור המרכז. לטענת עדים לאירוע, הירי היה ממושך ונרו מספר גדול של קליעים לעבר מתחם המגורים השוכן הסמוך לתחנת הרכבת של רמלה.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully