וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 19 מאיטליה שהרגה את אביה המתעלל שוחררה ממעצר

דבורה שיאקוואטורי הואשמה בתחילה בהריגת אביה, מתאגרף לשעבר שנהג להכות אותה ואת אמה, אחרי שהכתה אותו בחזרה ושיספה את גרונו. עם זאת, התביעה מצאה שהיא פעלה מתוך הגנה עצמית וייתכן שהתיק ייסגר לחלוטין

דבורה שיאקוואטור, נערה שהרגה את אביה, איטלה. אתר רשמי
האם חששה שהיא תילקח ממנה. דבורה שיאקוואטורי/אתר רשמי

צעירה בת 19 שהרגה את אביה המתעלל שוחררה ממעצר בית ברומא, אחרי שהתביעה קבעה כי היא פעלה מתוך הגנה עצמית. דבורה שיאקוואטורי הואשמה בתחילה בהריגה, אולם התביעה החליטה לבטל סעיף זה ובמקום זאת היא מואשמת בעבירה הפחותה של שימוש מוגזם בכוח בעת הגנה עצמית. עם זאת, ייתכן שגם אישום זה יבוטל.

התובע בתיק, פרנצ'סקו מנדיטו, אמר כי היא התחננה בפני אביה שיפסיק את האלימות. "ייתכן שבשבועיים הקרובים השופט יחליט לסגור את התיק, משום שלפי מה שאנחנו יודעים עד עתה, האישה הצעירה פעלה מתוך הגנה עצמית", אמר. המקרה עורר דיון על אלימות בתוך המשפחה באיטליה, כולל על השאלה מתי לגיטימי לפעול מתוך הגנה עצמית.

"אל תעזוב אותי, אני אוהבת אותך"

האב, לורנצו שיאקוואטורי, היה מתאגרף לשעבר והיה ידוע בתור אדם אלים. הוא ריצה עונש מאסר על תקיפת שוטר ב-2016 והוריה של אשתו אמרו כי הוא הכה אותה במשך 20 שנה. האם לא דיווחה על האלימות של האב בן ה-41 כלפי בתה מחשש שהיא תילקח ממנה.

לפי דיווחים מקומיים, האב שב הביתה שיכור בשעות המוקדמות של יום ראשון וצעק על אשתו ובתו במשך כמה שעות. בתחילה, ננעלה דבורה עם סבתה בחדר כדי למנוע מאביה לפגוע בה, אך כשהוא התקרב אליהן, היא הזהירה את האב: "אבא, עצור, אל תמשיך עוד". לפי התביעה, היא התעמתה עמו אחרי שהוא לא עצר, והכתה אותו בראשו.

דבורה ניסתה לעזוב את הבית עם אמה וסבתה, אבל אביה איים עליהן. אז, הבת, שאביה לימד אותה להתאגרף, הכתה אותו שוב ושיספה את צווארו עם סכין שהיא לקחה מהמטבח. על אף שהיא ניסתה לעצור את הדימום בכניסה למבנה, האב מת. לפי עדיה ראיה, דבורה אמרה בשלב זה: "אל תעזוב אותי, אני אוהבת אותך".

  • עוד באותו נושא:
  • איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully