וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,500 תיירים פונו: אדם טיפס על מגדל אייפל ושיתק את המקום למשך שעות

21.5.2019 / 11:21

אותו אדם, שזהותו לא ידועה, נותר זמן רב בחלק השני של האתר המפורסם בבירת צרפת, עד שהשתכנע לרדת. החברה הבטיחה לפצות את המבקרים שנאלצו לעזוב את המקום או שלא יכלו לממש את הכרטיס שרכשו

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מגדל אייפל בפריז פונה אתמול (שני) אחרי שאדם טיפס כמעט עד לקצה וסירב לרדת במשך כמה שעות. בסופו של דבר, חברי יחידה מיוחדת של מטפסים בשירותי הכבאות ושוטרים הצליחו לשכנע אותו להיכנע. גורם בעיר אמר בשעות הלילה כי האיש "היה תחת שליטה ולא בסכנה".

מנהלי האתר, אולי המפורסם ביותר בבירת צרפת, אמר כי הוא ייפתח מחדש בשעות הבוקר והם הבטיחו לפצות את מי שהזמין כרטיסים ונמנע ממנו לבקר במקום.

אנשי אבטחה זיהו את האיש מטפס מהקומה השנייה של מגדל אייפל בשעות אחר הצהריים המוקדמות אתמול, ואז החל מבצע לפינוי 2,500 המבקרים, כולל סועדים בחלק השני של המגדל. המטפס עצר קצת מתחת לחלק השלישי והגבוה ביותר של המגדל המתנשא ל-324 מטר, ונותר שם. לא ברור מה הניע אותו לכך, והרשויות סירבו למסור את פרטי זהותו.

ניסיונות חילוץ אחר אדם שטיפס לקומה השנייה במגדל אייפל, פריז, צרפת 21 במאי 2019. רויטרס
המניע שלו לא ידוע. הגבר/רויטרס

הרשויות גם לא אמרו כיצד הוא הצליח לחדור את מערכת האבטחה הקפדנית של המגדל שנבנה במאה ה-19. חברת הניהול של האתר, SETE, התעקשה שמדובר בתקרית "נדירה ביותר".

הפעם הקודמת שבה זה קרה הייתה ב-2015, כשג'יימס קינגסטון הבריטי טיפס על המבנה ללא חבלי בטיחות וללא אישור, כשהוא מצליח להתחמק ממצלמות האבטחה. עם זאת, הפעם ככל הנראה לא היה מדובר בתעלול או באתגר אקסטרים. המגדל, שהוא המבנה הגבוה ביותר בעיר כולה, שימש בעבר כמקום להתאבדות.

עוד באותו נושא

בהלה בפריז: הגשם מתקרב - ומאיים להחמיר את הנזק בנוטרדאם

לכתבה המלאה
ניסיונות חילוץ אחר אדם שטיפס לקומה השנייה במגדל אייפל, פריז, צרפת 21 במאי 2019. רויטרס
אחד מחברי יחידת החילוץ באייפל, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully