וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מזרן בגן ילדים, עם הדרכה בטלפון: הלידה המפתיעה של רוני

16.5.2019 / 20:32

רוני נויברגר בת ה-26 מלוד הייתה בדרכה לבית החולים, כשלפתע חשה שהלידה מתקרבת. היא נכנסה לגן ילדים סמוך, ובהדרכת חובש של מד"א סייעה לה אחותה ללדת על מזרן בגן. האזינו לשיחה

לידה בגן ילדים - אישה בהריון מתקדם נאלצה ללדת בחדר לידה מאולתר. מד"א
לידה בגן הילדים "רימון"/מד"א

לקראת הלידה הצפויה, יצאה מביתה אתמול (רביעי) רוני נוירברגר בת ה-26 מלוד בדרכה לבית החולים. בדרך לרכב בו חיכתה אחותה הודיה, הרגישה רוני כי רגע הלידה מתקרב, והשתיים התקשרו מיד למוקד 101 של מד"א, לקבלת הדרכה וסיוע.

התורן במוקד, ניצן גולובינסקי, רק בן 19, זיהה מיד שרוני נמצאת בעיצומה של לידה מתקדמת, וביקש ממנה לאתר מקום בו תוכל לשכב ולבצע את הוראותיו. רוני ואחותה נכנסו לגן ילדים סמוך, והגננות פינו מיד את הילדים לגן השכן.

רוני נשכבה על מזרן, והגן הפך ברגע לחדר לידה מאולתר. תוך זמן קצר, כשניצן החובש במוקד מדריך את היולדת ואת אחותה המסייעת לה, נולדה לרוני בת. לאחר מכן, הגיעו למקום הפראמדיקית והחובש בניידת טיפול נמרץ. השניים השלימו את תהליך הלידה, ובדקו את האם והתינוקת, שהיו במצב מצוין. לאחר מכן פינו אותן למיון היולדות בבית חולים.

"למוקד נכנסה שיחה מאישה עם צירי לידה שנמצאת ברחוב, והבנתי מיד שמדובר בלידה שנמצאת בשלבים מתקדמים", משחזר החובש גולובינסקי שעזר לרוני ואחותה דרך הטלפון. "השתיים נכנסו לגן ילדים שהיה ממש לידן. אמרו לי שהתינוקת מתחילה לצאת, והדרכתי את אחותה מה לעשות. ברגע ששמעתי את הבכי של התינוקת ברקע השיחה, נרגעתי. ברור לכולם שהמקום הנכון ללדת בו הוא חדר לידה בבית חולים".

ענת מירון, הגננת בגן "רימון" בו בוצעה הלידה, סיפרה כי "שמעתי שיש מישהי מחוץ לגן שצריכה עזרה. יצאתי לראות מה קורה, וראיתי אישה בהריון בצירים מתקדמים. אמרתי לאחותה שתתקשר למד"א, ובינתיים שתיכנס לגן. לקחתי את המזרן והכרית של הבובה, והשכבתי אותה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully