וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התינוק שהוכה משחזרת: "שאלנו על החבלות, המטפלת אמרה שהוא משתולל"

16.5.2019 / 21:00

ב' מנס ציונה הזדעזעה לגלות במצלמות האבטחה כי בנה הבכור בן השנה ספג מכות וסטירות מתושבת האזור בת ה-64 שטיפלה בו. "היה חוזר הביתה חבול וכאוב, לא נהיה שקטים עד שהיא תשלם על מעשיה", אמרה. מעצר החשודה הוארך בארבעה ימים

צילום: חדשות 13, עריכה: תומר לוי

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרה של המטפלת בת ה-64 שתועדה מכה תינוק בן שנה שבו טיפלה. בתיעוד ממצלמה שהתקינו הורי התינוק נראית המטפלת סוטרת לתינוק וברקע נשמעות זעקותיו.

ב', אמו של הפעוט שמתועד בסרטון מוכה על ידי המטפלת שלו אמרה הבוקר לוואלה! NEWS כי "לא נהיה שקטים עד שאותה מטפלת תשלם על מעשיה ותשב בכלא על מה שהיא עשתה לילד שלנו. זה המקום שמגיע לה להיות בו". הבוקר לקחה את בנה לסדרת בדיקות מקיפה בכדי לבדוק את מצבו לאחר האירוע הקשה. ב' משחזרת בשיחה מה הוביל אותם להציב מצלמה נסתרת, "הילד היה חוזר הביתה חבול וכאוב וששאלנו את המטפלת מה זה היא היתה עונה , "אל תלחצו, זה הילד שלכם, הוא משתולל ומשחק".

האם סיפרה שהחליטו לעשות מעשה, "החלטנו להיכנס אל קבצי המצלמה ומה שראינו היה קשה, הדאגות שלנו היו מוצדקות". ב' סיפרה שנערך עימות בינם לבין המטפלת לאחר שראו את התיעוד הקשה. "התעמתנו איתה, והיא מבחינתה אמרה להגנתה שהיא 'רק ליטפה אותו', אז החלטנו ללכת מיד למשטרה".

ב' סיפרה שמאז האירוע לא חזרה לעבודתה, "איבדתי את האמון במטפלות, ייקח לנו זמן עד שנסכים לתת אמון במישהו אחר שישמור על הילד שלנו. זה הבן הראשון שלנו". ב' אמרה שהם הגיעו למטפלת בעקבות המלצה של חברה טובה. לדבריה, המטפלת אלמנה, ומתוגררת בבית עובד, "בתה של המטפלת היתה בשוק מהתיעוד הקשה".

(עדכון ראשון 11:01)

תיעוד מטפלת מכה פעוט. ערוץ 13
המטפלת מכה את התינוק. תיעוד מתוך מצלמה נסתרת/ערוץ 13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully