וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת העבודה החליטה: הפריימריז למפלגה יתקיימו בנובמבר

13.5.2019 / 13:39

ההנהלה קיבלה את הצעת יו"ר המפלגה ונקבע כי הבחירות המקדימות יתקיימו בעוד חצי שנה. בכך דחו בעבודה את הצעתו של ח"כ פרץ לפיה ועידת המפלגה תבחר יו"ר זמני לשנתיים עד הפריימריז. בשלב הבא תכונס ועידת המפלגה שתצביע על הצעתו של גבאי

חברתי מפלגת העבודה בהצהרה לתקשורת לאחר פגישתם עם נשיא המדינה, בית הנשיא, ירושלים. שלומי גבאי
במפלגה קיבלו את ההצעה של היו"ר. גבאי, פרץ, שפיר, שמולי ורוסו/שלומי גבאי

הפריימריז על ראשות מפלגת העבודה יתקיימו בתחילת חודש נובמבר - כך החליטה הנהלת המפלגה שהתכנסה הבוקר (שני) בתל אביב. ההנהלה קיבלה את הצעת יו"ר המפלגה, ח"כ אבי גבאי, לקיים את הפריימריז בתוך חצי שנה, בחודש נובמבר, ודחתה את ההצעה הנגדית של ח"כ עמיר פרץ לפיה ועידת המפלגה תבחר יו"ר זמני לשנתיים עד לקיום פריימריז לראשות המפלגה לפני הבחירות.

ההנהלה החליטה כי ועידת המפלגה תכונס עד ה-5 ביוני כדי להצביע על הצעתו של גבאי לקיום הפריימריז בנובמבר. גבאי סירב להעלות להצבעה גם את ההצעה של פרץ, כך שאם ירצה להעלות את הצעתו להצבעה, יצטרך פרץ לגייס 1,300 חתימות של צירי הוועידה.

לקריאה נוספת בנושא:
מפלגת העבודה התרסקה ; גבאי: "אכזבה עצובה ומכה"
העבודה בקמפיין געוואלד של הרגע האחרון: "אל תתנו לרסק אותנו"

נבחרת מפלגת העבודה אחרי תוצאות הפריימריז למפלגת העבודה בגני התערוכה, 11 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
נבחרת מפלגת העבודה לאחר הפריימריז האחרונים במפלגה/ראובן קסטרו

אחרי הבחירות, בהן העבודה קיבלה שפל היסטורי של שישה מנדטים, החל במפלגה גל של קריאות להתפטרותו של גבאי, אך בינתיים הוא החליט להישאר ולנהל את שיקום המפלגה - שנותרה עם חוב של ארבעה מיליון שקלים אחרי תוצאות הבחירות. לדברי גורמים במפלגה, גבאי אף עשוי להתמודד מחדש בבחירות המקדימות הבאות.

בבורסת השמות של המועמדים הפוטנציאליים ניתן למצוא את חברי הכנסת איציק שמולי וסתיו שפיר, יו"ר קק"ל דני עטר, הפעיל יאיא פינק והח"כ החדש טל רוסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully