וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסעות, הטקסים והחסימות: המדריך המלא לאירועי האירוויזיון

שבוע האירוויזיון נפתח עם סדרת אירועים והופעות שצפויים ללוות את תושבי תל אביב והתיירים מדי יום. משדרי האירוויזיון יוקרנו על גבי מסכי ענק ולרשות הצופים יועמדו אוטובוסים ללא תשלום - כולל בשבת. ואילו כבישים נחסמו? כל הפרטים

שבוע אירועי האירוויזיון החל היום (ראשון) בתל אביב עם חניכת אירוע הפתיחה הרשמי "השטיח הכתום" במקביל לפתיחת כפר האירוויזיון בצ'ארלס קלור, שבו יתקיימו הופעות ושווקי אוכל. בנוסף לכך, ביום שלישי יתקיים חצי הגמר הראשון, ביום חמישי יתקיים חצי הגמר השני וביום שבת הקרוב - אירוע האירוויזיון במתחם אקספו שבגני התערוכה בתל אביב.

אילו אירועים יתקיימו במהלך השבוע עבור הישראלים והתיירים שמגיעים לארץ, האם יתקיימו הקרנות המוניות, כיצד תיראה התחבורה הציבורית בשבוע הקרוב ומהם הכבישים שצפויים להיחסם? כל הפרטים.

עוד בוואלה! NEWS:
ביבי לא יבוא, אך שרה נתניהו תגיע לגמר האירוויזיון
"בשבילי זו לא תחרות. אפשר רק לנצח": צפו בחזרה של מרימי באירוויזיון
שבוע האירוויזיון נפתח: חסימות כבישים בת"א לרגל אירוע המשלחות

בימים הקרובים, צפויים עומסי תנועה באזור גני התערוכה וצ'ארלס קלור. בעקבות חסימות הכבישים, ברחבי העיר נפרסו כוחות משטרה שפועלים להכוונת ולהזרמת התנועה. מהמשטרה נמסר כי יש להישמע להוראות השוטרים הממוקמים בצירים ובמתחמים השונים. "מומלץ להסתייע במוקד המידע של משטרת ישראל 110 אשר יפעל במהלך כל השבוע במתכונת מתוגברת", נמסר מהמשטרה.

במקביל, המשטרה פרסה לראשונה מערכת מכ"ם מיוחדת לאיתור רחפנים בשטחים הסגורים להטסה בתל אביב במהלך ימי האירוויזיון, וזאת מחשש לפיגוע באמצעות רחפן. הערב התקבלו דיווחים על כמה רחפנים שהופעלו בתל אביב, "תוך הפרת חוק הטיס והתקנות שנקבעו לפיו". לפי המשטרה, מפעילי הרחפנים אותרו והוזהרו שלא להפעיל את הרחפנים באזורי אירועי האירוויזיון. "במשטרה מחדדים כי הטסת רחפנים באזורים האסורים לטיסה מהווה עבירה פלילית על כל המשתמע מכך ומדגישים כי חל איסור הפעלת רחפנים בכל אזורי אירועי האירוויזיון", נמסר.

עוד באותו נושא

אירוויזיון 2019: המדריך המלא

לכתבה המלאה

(עדכון ראשון: 19:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully