וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושים עם קעקוע אהבה - כשהאהבה נגמרת? הפתרונות קורעים

14.5.2019 / 8:57

אמרו לכם פעם לא לעשות קעקוע של האהבה שלכם, למקרה שמשהו ישתבש? אז לאנשים הבאים כנראה לא אמרו את זה, ומשהו השתבש. במקום לקבור את הראש בחול, הם מצאו את הדרכים הכי יצירתיות לכסות את הטעות

5 עובדות על קעקועים/מערכת וואלה! News

בסרטון - דברים שלא ידעתם על קעקועים

דבר אחד בטוח לגבי קעקועים: הם קבועים על העור שלכם - אלא אם מוצאים דרך לכסות אותם לאחר מכן. אחד הדברים היותר ידועים לגבי מערכות יחסים - זה שהן לא בדיוק הדבר הכי יציב ורחוקות מלהיות דבר קבוע לכל החיים.

אם תחברו את שני הדברים הללו - תקבלו לא פעם את התזכורת לדבר שאתם ממש מעדיפים לשכוח. לא מעט אנשים מחליטים לקעקע בגופם את האהבה הנוכחית שלהם, אבל אז האהבה הזו נגמרת והם נשארים עם התזכורת הקבועה. כשנפרדים מהחבר או מהחברה לוקח זמן להתגבר על זה, אבל כשמחברים לזה גם קעקועים, מקבלים כאב ראש אמיתי. האנשים הבאים היו יצירתיים למדי בניסיון להסתיר את הקעקועים שהקדישו לאלה שהם פעם אהבו.

הגלריה הזאת מציגה את הדרכים הגאוניות ביותר שאנשים בחרו בהן כדי להסתיר את הקעקועים חסרי המזל שלהם. חלקם החליטו להוסיף איזושהי הצהרה שהם לא ישכחו לקעקוע, ואחרים הצליחו להפוך את התזכורת בצורה משעשעת למשהו אחר לגמרי. הנה אחת הגלריות המצחיקות ביותר שתפגשו, כולל זה שהיה צריך למחוק יותר משם אחד על הגוף שלו.

עוד בנושא:
הקעקועים האלה כל כך גרועים שתתקשו להאמין שהם אמיתיים
אחרי שתראו את התמונות הללו, לא בטוח שתרצו לעשות קעקוע
מקעקע מפורסם מציע קעקועים בחינם - אבל יש לו תנאי מלחיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully