וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין ביקר את משפחת ההרוג מטיל הנ"ט: "אל תשכחו אותנו"

8.5.2019 / 19:12

בביקורו ניחם נשיא המדינה את בת זוגו של משה פדר, איריס עדן, אלמנתו של טייס חיל האוויר שנהרג באסון המסוקים, ואת שני ילדיו. "זוהי הפעם השנייה שהשכול דופק בדלתה", אמר הנשיא, כשהפעם בן זוגה בן ה-68 נהרג מפגיעה ישירה של טיל נ"ט ברכבו בעת שנסע בחוף אשקלון

צילום: לשכת העיתונות הממשלתית, עריכה: איתי עמרם
נשיא המדינה ראובן ריבלין בבית משפחתו של משה פדר שנהרג מטיל נ"ט, 8 מאי , 2019. עיבוד תמונה
ריבלין ואיריס עדן, היום/עיבוד תמונה

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר היום (רביעי) במהלך יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה את משפחתו של משה פדר, בן ה-68 מכפר סבא שנהרג ביום ראשון מפגיעת טיל "קורנט" שנורה מעזה ברכב בו נסע במועצה האזורית חוף אשקלון. לאחר הביקור צייץ ריבלין בחשבון הטוויטר שלו: "הגעתי היום אל משפחת פדר אשר איבדה השבוע את משה, מפגיעת טיל נ"ט. 'אל תשכחו אותנו' ביקשה ממני איריס בת זוגו. 'שלא נהיה עוד מספר' אמרה.

איריס עדן, בת זוגו של פדר, היא אלמנתו של טייס חיל האוויר ישיש עדן, שנהרג באסון המסוקים ב-1997. "זוהי הפעם השנייה שהשכול דופק בדלתה. הבטחתי לה בשם העם כולו, שלא נשכח. שנמשיך להיות כתף ולהעניק חיבוק להם ולמשפחת השכול כולה, כל אימת שירשו לנו", כתב ריבלין.

הטיל פגע ברכבו של פדר בעת שנסע בכביש 34 שבחוף אשקלון. פדר הספיק לבקש סיוע מחיילים שנסעו באוטובוס סמוך, אך מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן. הוא עבד במפעל "ארז" והותיר אחריו שני ילדים - עמית ונמרוד.

משה פדר עם ילדיו עמית ונמרוד, נהרג מפגיעת קורנט ברכבו, 5 במאי 2019. באדיבות המשפחה
משה פדר ושני ילידו עמית ונמרוד/באדיבות המשפחה

לאחר שנודע לה כי משה נהרג, אמרה עדן כי "אני כבר עברתי כמו שאתם יודעים. אני ידעתי, לא הייתי צריכה הרבה הודעות רשמיות. האהבה בינינו, והמשפחה שהקמנו ביחד עם הילדים והנכדים המשותפים בשלוש השנים האחרונות, יש כאב גדול ועצב גדול. הוא היה אהבת חיי השניה - הראשונה הייתה בעלי ואחרי זה משה".

עוד הוסיפה כי זה "כאב גדול בשביל הילדים שלי ובייחוד הילדים שלו. אנחנו 17 שנה ביחד. הילדים שלנו באותו גיל, הנכדה שלי והנכד שלו בילינו ביחד. הוא היה איש טוב לב, נדיב, אוהב, אבא למופת וחבר למופת. הוא עזר לי ותמך בי בתקופה הכי קשה של החיים שלי. זה עצוב מאוד, טרגדיה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully