וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסנדר, ג'יימס או ארתור: אחרי הלידה, בבריטניה מנחשים את שם הנסיך הטרי

7.5.2019 / 14:24

הארי ומייגן טרם גילו כיצד יקראו לבנם הטרי, אך סוכנויות ההימורים בממלכה העלו כמה אפשרויות. אחת מהן היא גם ספנסר, על שמה האמצעי של הנסיכה דיאנה, אמו של הארי

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

לאחר ההודעה אתמול על כך שלנסיך הארי ולרעייתו מייגן יש ילד ראשון, בבריטניה מנסים לנחש את שמו של הנסיך החדש. משפחת המלוכה ידועה כמי שלוקחת אתהזמן בבחירות שמות לחבריה החדש והזוג ידוע כמי שנוהג לעשות דברים בקצב שלו. כך, שייתכנו שיעברו כמה ימים לפני שהזוג יחשוף את שמו של העולל הטרי.

סוכנויות ההימורים בבריטניה דיווחו היום (שלישי) על עניין רב בשמות אלכסנדר, ג'יימס וארתור. ספקולציה נוספת היא שהוא ייקרא ספנסר, על שמה האמצעי של הנסיכה דיאנה המנוחה, אמו של הארי. היא נהרגה בתאונת דרכים בפריז ב-1997, כשהוא היה רק בן 12, ולפני נישואיו למייגן האמריקנית בשנה שעברה הוא דיבר על רצונו לחלוק לה כבוד. אחרים סבורים שמייגן, הדוכסית מססקס, תבחר שם שמשקף את מורשתה.

הנסיך הקטן, שמכונה כרגע "התינוק מססקס", נולד אתמול בבוקר. הזוג המלכותי לא אמר אם הוא נולד בבית או בבית החולים. הארי אמר אתמול, בעת ההכרזה על הלידה, כי הוא ומייגן "חושבים" על שמות שונים ורמז כי הם צפויים לחשוף את בחירתם ביום רביעי או כמה ימים לאחר מכן. הזוג גם צפוי להצטלם עם התינוק שלהם או לפרסם תמונה שלהם בחשבון האינסטגרם. בעתיד הקרוב הם גם יכריזו על הסנדקים של הנסיך.

הנסיך הארי ומייגן מרקל במהלך ביקורם ברבאט, בירת מרוקו 25 בפברואר 2019. רויטרס
הארי ומייגן בטיול במרוקו, פברואר/רויטרס

התינוק הוא הנין השמיני של המלכה אליזבת, והוא השביעי בתור לרשת את הכתר - אחרי הנסיך צ'ארלס, הנסיך וויליאם וילידיו - הנסיכים ג'ורג', שארלוט ולואיס - ואביו, הנסיך הארי. התינוק שקל 3.2 ק"ג בעת הלידה, פחות מאשר כל אחד מבני דודיו וקצת פחות מהממוצע בבריטניה, שהוא 3.4 ק"ג.

יתר בני המלוכה בירכו על הצטרפותו של נסיך חדש לשושלת, וברכות הגיעו גם מראשי המפלגות הגדולות בבריטניה, כולל ראשת הממשלה תרזה מיי ומנהיג האופוזיציה ג'רמי קורבין, וכן מכל רחבי העולם. לנסיך החדש יש גם אזרחות אמריקנית, בזכות אמו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מעריץ של בית המלוכה ליד ארמון וינדזור, בריטניה, 7 במאי 2019. רויטרס
מעריץ של בית המלוכה מחוץ לארמון וינדזור, היום/רויטרס
התזמורת המלכותית צועדת מחוץ לארמון וינדזור, בריטניה, 7 במאי 2019. רויטרס
התזמורת המלכותית מחוץ לארמון, היום/רויטרס
ההכרזה הרשמית על הולדתו של הנסיך החדש מחוץ לארמון וינדזור, בריטניה, 6 במאי 2019. רויטרס
ההכרזה הרשמית על הולדת הנסיך הצעיר, אתמול/רויטרס
ההכרזה הרשמית על הולדתו של הנסיך החדש מחוץ לארמון וינדזור, בריטניה, 6 במאי 2019. רויטרס
ההכרזה הרשמית על הולדתו של הנסיך החדש מחוץ לארמון וינדזור, בריטניה, 6 במאי 2019/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully