וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמדות שיגור וכלי שיט מבצעיים: תיעוד תקיפות צה"ל ברצועת עזה

6.5.2019 / 7:13

בטרם הושגה הפסקת אש, חיל האוויר תקף הלילה עשרות יעדים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי ברחבי רצועת עזה. בין היעדים שהותקפו: משרד מפקד גדוד מרכז חאן יונס, ומתחמי אימונים של חמאס

צילום: דובר צה"ל, עריכה: תומר לוי

מדובר צה"ל נמסר הבוקר (שני) כי במהלך הלילה תקפו מטוסי קרב של צה"ל כ-30 יעדי טרור של ארגוני הטרור חמאס וג'יהאד האסלאמי בהם מתחמים צבאיים, עמדות שיגור, עמדות תצפית, חדר מלחמה ועוד. מתחילת סבב הסלמה שלשום הותקפו כ- 350 יעדי טרור. בהמשך התקיפות, הושגה הפסקת אש בין ישראל לבין הפלגים הפלסטיניים שנכנסה לתוקף בשעה 4:30. לאחר מכן הודיע פיקוד העורף כי החל מהשעה 7:00 יוסרו כלל מגבלות ההתגוננות בדרום.

עוד נמסר מדובר צה''ל, כי בין היעדים שהותקפו היה משרד מפקד-גדוד מרכז חאן יונס, ומתחמי אימונים של ארגוני הטרור חמאס וג'יהאד האסלאמי ברחבי רצועת עזה. בנוסף, הותקף מתקן אימונים המשמש את הכוחות הימיים של ארגון הטרור חמאס בג'באליה. מתקן האימונים משמש לאימונים צבאיים ולאחסון אמצעי לחימה.

עוד בוואלה! NEWS:

תקיפות צה"ל נגד פעילי ארגוני 
טרור ברצועת עזה, אתמול. דובר צה"ל
תקיפת עמדת שיגור של חמאס ברצועת עזה/דובר צה"ל

כמו כן, הותקפו מספר כלי שיט מבצעיים השייכים לכוח הימי של ארגון הטרור חמאס. נוסף על כך, במהלך הלילה תקף כלי טיס של צה"ל פעיל טרור בצפון רצועת עזה.

מתחילת ירי לשטח מדינת ישראל, זוהו כ-690 שיגורים לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו למעלה מ-240 שיגורים.

בסבב ההסלמה הנוכחי, ארגוני הטרור בעזה שיגרו מאות רקטות, ואזעקות נשמעו ברחבי הדרום וביישובים בדרום השפלה, בהם גדרה, יבנה ורחובות. ממד"א נמסר כי 43 נפגעים נזקקו לטיפול רפואי. 18 בני אדם נפגעו מרסיסים, בהם ארבעה הרוגים, שלושה באורח קשה, שניים בינוני ותשעה קל. 24 נוספים נפצעו מחבלות בדרך למרחב המוגן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חאמד אל-חדרי, נורה מהפצצת רכבו בידי צה"ל בעזה, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאור המתיחות התכנס הקבינט המדיני-ביטחוני לראשונה מאז חודש מרץ. בתום הדיונים הנחה הקבינט את צה"ל להמשיך בתקיפות ולהיערך להמשך. שרים מסרו כי קשה להעריך כעת כמה זמן יימשך סבב הלחימה. לדבריהם, יום העצמאות והאירוויזיון עלו בדיון והוסכם שזה לא שיקול. צה"ל תגבר את כוחותיו בגבול רצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully