וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש צעירות נהרגו בהתהפכות רכב שטח בגלבוע; צעירה נפצעה קשה

4.5.2019 / 14:38

בשטח פתוח בין קיבוץ בית אלפא לחפציבה התהפך רכב שטח ובו ארבע צעירות בשנות ה-20 לחייהן. שלוש צעירות נהרגו, וצעירה נוספת נפצעה קשה - ופונתה במסוק לבית החולים רמב"ם. הארבע הן תושבות מזרח ירושלים. המשטרה בודקת אם הנהגת סטתה ממסלולה

צילום: כבאות והצלה ומד"א

בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה הבוקר (שבת) במועצה האזורית גלבוע, נהרגו שלוש צעירות תושבות מזרח ירושלים, כולן בשנות ה-20 לחייהן וקרובות משפחה, כשרכב השטח עליו נסעו התהפך בין קיבוץ בית אלפא לחפציבה. המשטרה פתחה בחקירה, נבדקת אפשרות שהנהגת טעתה במסלול ובשל כך הדרדרה ורכבה נפל לתהום.

צעירה נוספת בת 22 ששהתה עימם ברכב, אף היא מירושלים, נפצעה באורח בינוני עד קשה. צוות מד"א שהגיע לזירה החל בפעולות החייאה, בסופן נקבע מותן של השלוש. מסוק סיוע של מד"א פינה את הצעירה לבית החולים רמב"ם בחיפה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגפיים וחבלה בבטן. נבדקת האפשרות כי על הרכב נסעו יותר אנשים מהמותר בחוק.

הצעירות נסעו בטיול מאורגן של רכבי שטח, בו 11 כלי רכב, מדריך ורכב מאסף. מהחברה שארגה את הטיול, "רייזר העמק הנעלם", נמסר כי "אנו המומים וכואבים בשל התאונה שארעה בגלבוע. אנו עוצרים מיידית את כל פעילות הרייזרים וסומכים את ידנו על חקירת המשטרה ונפעל לפי הנחיותיה. ליבנו עם הנפגעים ומשפחותיהם ונעשה הכל כדי לסייע להם".

תאונת דרכים בגלבוע 4 במאי 2019. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א
תאונת דרכים בגלבוע 4 במאי 2019. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

ממד"א נמסר כי הצעירות נלכדו ברכב, ובסיום פעולות החילוץ, נקבע מותן של שלוש מהנוסעות. "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע", סיפר חובש מד"א עודאי באסול. "ראינו טרטורון ריינג'ר הפוך, תחתיו נלכדו ארבע צעירות כבנות 20, שלוש מהן היו מחוסרות הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. בבדיקה רפואית שלוש מהן היו ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותן".

עוד סיפר כי הצעירה הנוספת שנלכדה הייתה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בבטן ובגפיים. "חילצנו אותה בסיוע כוחות הכיבוי והענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשהיא במצב בינוני עד קשה יציב".

(עדכון ראשון 13:42)

שלושה הרוגים בתאונת דרכים בגלבוע 4 במאי 2019. דוברות כב"ה
התאונה בגלבוע/דוברות כב"ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully