וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה בזמן חג הפסחא: ראשת ממשלת ניו זילנד התארסה לבן זוגה

3.5.2019 / 12:59

ארדרן ושותפה לחיים קלאק גייפורד, שכבר הביאו לעולם ילד בזמן כהנותה בתפקיד, ימסדו את הקשר שלהם. אם החתונה תתקיים בזמן שהיא עדיין ראשת ממשלה, ארדרן תהיה המנהיגה הבכירה הראשונה בעולם שעושה זו מאז סרקוזי

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן התארסה לבן זוגה הוותיק קלאק גייפורד, שהציע לה נישואים בחופשת חג הפסחא - כך אמר היום (שישי) דובר של המנהיגה הצעירה.

החתונה תהיה מאורע נדיר עבור מנהיג מדינה כלשהו, והיא תצטרף להיריונה של ארדרן בשנה שעברה, שנתפס ברחבי העולם כסמל לקדמה ולמנהיגות פמיניסטית. היא הייתה לראשת המדינה השנייה בלבד שמביאה ילד לעולם בזמן שהיא בתפקיד, אחרי ראשת ממשלת פקיסטן בנזיר בוהטו ב-1990.

בנוסף לכך, אם היא תתחתן כשהיא תהיה עוד בתפקיד, היא תהיה המנהיגה הבכירה הראשונה שעושה זו אחרי שנשיא צרפת לשעבר ניקולא סרקוזי התחתן עם קרלה ברוני ב-2008, בזמן כהונתו.

בן זוגה של ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדרן  עם בתם ניב במטה האו"ם בניו יורק, 24 בספטמבר 2018. רויטרס
ארדרן ובן זוגה עם התינוקת בכנס באו"ם, ספטמבר/רויטרס

גייפורד בן 41 הוא מגיש טלוויזיה ומטפל בבתם היחידה נווה בת העשרה חודשים, בזמן שארדרן בת 38 מנהלת את המדינה.

הידיעות על האירסוים שלהם הגיעו לאחר שעיתונאים הבחינו כי ארדרן עונדת טבעת באירוע ציבורי. דובר ראשת הממשלה, אנדרו קמפבל, אישר כי היא עונדת את הטבעת מאז חג הפסחא.

בעת ביקורה בלונדון, בינואר האחרון, נשאלה ארדרן בריאיון ל-BBC אם היא תשקול להציע לו נישואין. "לחלוטין, אני פמיניסטית", ענתה, והוסיף פה בבדיחות כי היא "רוצה לתת לו להרגיש את העינוי והכאב בהתחבטות בשאלה הזו בעצמו".

בני הזוג נפגשו לפני כשש שנים כשגייפורד הגיע להתלונן באוזני חבר פרלמנט על שינויים המוצעים בחקיקה. הוא נתקל בארדרן, כוכב עולה במפלגת הלייבור, יחד הם שתו קפה, וזמן לא רב לאחר מכן, עברו לגור יחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully