וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי בקמפוס: סטודנט רצח שני אנשים באוניברסיטת קרוליינה הצפונית

1.5.2019 / 8:06

טריסטן טרל בן ה-22 פתח באש באוניברסיטה בעיר שארלוט, רצח שני בני אדם ופצע ארבעה, בהם שלושה במצב אנוש. שוטרי הקמפוס עצרו אותו, ונבדק אם הכיר את קורבנותיו. "כולם רצו בפחד", סיפר עד ראיה, אחרי עוד אירוע ירי במוסד לימודים בארה"ב

הקהילה היהודית בפאווי מנסה לשוב לשגרה לאחר הרצח בבית הכנסת/צילום: רויטרס

שני בני אדם נהרגו וארבעה נוספים נפצעו הלילה (רביעי) באירוע ירי בקמפוס אוניברסיטת קרוליינה הצפונית שבעיר שארלוט בארצות הברית. על פי עדי ראייה במקום, סטודנט פתח באש מאקדח, ופצע שלושה מהפצועים באורח אנוש. ה-FBI שלח סוכנים לזירה ומסייע למשטרה.

החשוד בירי הוא טריסטן טרל בן ה-22 שנעצר על ידי כוחות המשטרה שהגיעו למקום. גורמים במשטרה המקומית סיפרו כי הסיבה לירי טרם ברורה, ונבדקת האפשרות כי החשוד כלל לא הכיר את התלמידים שבהם ירה. כוחות משטרה גדולים נפרסו במקום ופינו את כלל התלמידים מהמקום לאחר סריקות אחר חשודים נוספים.

כלי תקשורת מקומיים הראו שוטרים מלווים צעיר גבוה וכחוש, עם שיער חום פרוע. כשהוא נלקח לתחנת מעצר, הוא חייך מעבר לכתפו ונראה צועק משהו לעבר הכתבים.

מפקד משטרת הקמפוס ג'ף בייקר אמר כי לאחר שהתקבלה שיחה על אדם חמוש עם אקדח, היורה בכמה סטודנטים, נכנסו שניים או שלושה שוטרים למבנה, נטרלו את החשוד ועצרו אותו. "הפעולות של השוטרים שלנו ללא ספק הצילו חיים, אין ספק לגבי זה", אמר.

"שמענו קולות נפץ חזקים, כמו שתי יריות ואז ראינו את כולם רצים במהירות ובפחד גדול כשהם מביטים לאחור", סיפר אנטוניו רודריגז שנכח במקום.

כוחות משטרה מחוץ לאוניברסיטת קרוליינה הצפונית לאחר ירי של סטודנט. AP
שוטרים באוניברסיטת קרוליינה הצפונית לאחר הירי, היום/AP

הדיווח הראשון על הירי פורסם בחשבון הטוויטר של האוניברסיטה, באזהרה חריפה. "רוצו, התחבאו, הילחמו. הגנו על עצמכם מידית", נכתב. המקום היה בעוצר בזמן הירי, ומבחני סיום השנה שתוכננו להתקיים ביום ראשון נדחו. לפי האתר של האוניברסיטה, במקום רשומים יותר מ-26,500 סטודנטים ויותר מ-3,000 עובדים ואנשי צוות מועסקים במקום.

"שמענו בהלם ובתדהמה על אירוע הירי באוניברסיטה", אמרה ראש עיריית שארלוט, וי ליילס. "מחשבותינו ותפילותינו עם משפחות ההרוגים ועם הפצועים".

אירוע הירי הקטלני ביותר באוניברסיטה בארצות הברית התרחש באוניברסיטת וירג'יניה טק בשנת 2007, אז פתח באש סטודנט ורצח 32 בני אדם, לפני ששם קץ לחייו.

עוד באותו נושא

באמצע צומת בסיאטל: אדם פתח בירי על כלי רכב; שני בני אדם נהרגו

לכתבה המלאה
כוחות משטרה באוניברסיטת קרוליינה הצפונית. AP
ניידת משטרה באוניברסיטת קרוליינה הצפונית, הלילה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully