וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנמלט מאביו: בן 5 הוביל את המשטרה אל גופות אמו ואחיו במערה בספרד

אישה מגרמניה הגיעה עם שני ילדיה לגרוש שלה בעיר טנריף, אך הוא טמן להם פח. הילד הקטן הצליח לחמוק, ועדותו הוליכה את החוקרים למקום הנידח שבו היו הגופות והאב נעצר בתום מאבק. בממשלת ספרד גינו את הרצח, שמצטרף לשורת מקרי אלימות נגד נשים במדינה. "פשע סקסיסטי"

כוחות משטרה בסמוך למערה בעיר טנריף, ספרד, 24 באפריל 2019. AP
כוחות חילוץ בסמוך למערה, רביעי/AP

ילד בן חמש מגרמניה הוביל את משטרת ספרד לאיתור גופותיהם של אמו ושל אחיו בן העשר במערה באי טנריף. המשטרה עצרה את האב, תושב האי, בחשד שרצח את השניים. לפי דיווחים בגרמניה, האם והילדים הגיעו לבקר את האב ביום שני האחרון. הוא נעצר בדירתו, לפי דיווחים אחרי מאבק עם השוטרים. לפי ההערכות, הוא הכה למוות את האם ואת הילד, שגופותיהם אותרו עם חבלות חמורות.

עקבו אחרינו גם בפייסבוק: העמוד החדש של חדשות החוץ

המשטרה החלה לחפש אחרי האם והילד אחרי שתושבים מקומיים הבחינו בילד משוטט בהרים שבסמוך לעיירה אדחה, כשהוא בוכה ומלוכלך. אישה ששמה רוזי סיפרה לכלי תקשורת בספרד כי היא מצאה את הילד "עייף כשפניו אדומות כולן". היא אמרה כי הוא אחז בידה, והיה בחרדה. היא יצרה קשר עם אנליס, אזרחית הולנדית, שתרגמה את הילד משום שהיא אינה יודעת גרמנית.

כוחות משטרה בסמוך למערה בעיר טנריף, ספרד, 24 באפריל 2019. AP
המחפשים איתרו שעון שהוביל אותם למערה/AP

לפי אנליס, הוא סיפר שהאב שכר מכונית ולקח את המשפחה למה שהוא תיאר כפיקניק וטען כי הוא החביא עבורם ביצים לכבוד חג הפסחא במערה המבודדת. ברשת ABC דווח כי הוא ראה את אביו תוקף את אמו ואז ראה אותה שרועה על הקרקע, כשהיא מדממת בכבדות. העדות של הילד הובילה את המשטרה ואת המתנדבים אל המערה, אחרי חיפושים ממושכים. באל פאיס דווח כי הרמז שהוביל את המשטרה היה שעון יד שנמצא בדרך למערה.

המשטרה החרימה את המכונית החשודה ואז עצרה את האב בדירתו בעיירה. הבן, לפי דיווח בעיתון הספרדי אל פאיס, נמצא עכשיו יחד עם אנליס, אבל הוא עדיין לא יודע שאמו ואחיו נרצחו. סבו וסבתו מצד אמו, שממזרח גרמניה, עושים את דרכם לספרד כדי לדאוג לו.

"כל האינדיקציות מצביעות על כך שזה היה מתוכנן היטב", אמר ראש העיר, חוסה מיגל רודרידגס פרגה, בהצהרה שפורסמה בחשבון הפייסבוק של המשטרה. "לולא הילד הקטן, לא היינו מגלים זאת, או שרק אלוהים יודע מתי היינו מגלים זאת". האב, שלפי דיווחים הכחיש שידע כי אשתו לשעבר ובנו מתים, מוחזק במעצר בעיירה הסמוכה פליה דה לאס אמריקס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כוחות משטרה בסמוך למערה בעיר טנריף, ספרד, 24 באפריל 2019. AP
כוחות משטרה בסמוך למערה בעיר טנריף, ספרד, 24 באפריל 2019/AP

ממשלת ספרד גינתה את הרצח הכפול ואמרה כי היא מתייחסת אליו כאל אלימות בתוך המשפחה. סגנית ראש הממשלה הסוציאליסטית, קרמן קלבו, כינתה זאת "רצח סקסיסטי אכזרי". היא אמרה כי זה 18 נשים נרצחו על ידי בני זוגן או בני זוגן לשעבר מתחילת השנה והדגישה: "עלינו לעצור את המצ'ואזים הקרימינלי".

אלימות מגדרית היא סוגיה מרכזית בספרד, שהולכת לבחירות כלליות ביום ראשון, אחרי שורה של תקיפות מתוקשרות של נשים. לפני כשנה התעוררה סערה גדולה כשקבוצה של חמישה גברים, שכונו "להקת הזאבים", זוכו מאונס של צעירה בפמפלונה.

(עדכון ראשון 26.4, 20:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully