וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: היפופוטם תקף קרוקודיל - וניצל ממוות בקרב מול באפלו

22.4.2019 / 0:12

היפופוטם צעיר בעל בטחון מופרז ואפס מודעות עצמית החליט לתקוף קרוקודיל ענק מוקף במשפחתו - ואחרי זה ניסה את מזלו גם על באפלו כפול מגודלו. אחרי שבפעם הראשונה זה הצליח לו, ההיפופוטם חזר לסיבוב שני - ושם זה כבר פחות צלח לו

Kruger Sightings

מה לעזאזל עבר להיפופוטם הצעיר הזה בראש כשהוא ניסה לתקוף קרוקודיל רצחני? וחמור מזאת: איך הוא העז בכלל להתעסק עם באפלו כפול בגודלו? מעולם לא הבנו אותם וכנראה לעולם לא נבין. ריינר מרתה בן ה-44 תיעד היפופוטם מנסה לתקוף קרוקודיל - ואחר כך חוזר לסיבוב נוסף נגד באפלו. בסרטון שצולם בפארק הלאומי קרוגר שבדרום אמריקה ופורסם השבוע ברשת, נראה ההיפופוטם הקטן רודף אחר קרוקודיל כשסביבו קרוקודילים נוספים. הוא חושף את שיניו ודוחף אותו הצידה בביטחון ראוי להערצה. באופן מפתיע, טקטיקות ההפחדה שלו עובדות והקרוקודיל נראה בורח משם למים. ההיפופוטם לא מוותר בקלות, רודף אחריו אל המים ודואג שזה יברח הכי רחוק שרק אפשר.

כעבור מספר דקות, ההיפופוטם שכנראה קיבל ביטחון אחרי שהצליח להבריח קרוקודיל, חוזר להפגין נוכחות שוב על האדמה והפעם בוחר בקורבן עוד יותר מאיים וגדול מהקרוקודיל: תאו. הוא ניגש אל התאו ופועל בטכניקה דומה של חשיפת שיניים - אך התאו לעומת הקרוקודיל מאבד את הסבלנות ומשיב מלחמה. הצעיר, שסוף סוף מבין שהגזים, נראה בורח משם אל אמו שממתינה לו במים.

היפופוטם נגד קרוקודיל. Kruger Sightings, אתר רשמי
היפופוטם תוקף קרוקודיל/אתר רשמי, Kruger Sightings

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תיעוד נדיר: אריה העז לשתות מאגם מלא היפופוטמים - והתחרט על זה מהר מאוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully