וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו לפתור את חידת הג'אגלינג שהטריפה 3 מיליון צופים?

22.4.2019 / 0:18

פקחו עיניים, הביטו היטב על המסך ועזרו לנו למצוא את הכדור האדום, שיותר משלושה מיליון צופים כבר שברו את הראש בניסיון לאתר אותו בתרגיל הלהטוטנות המטורף הזה

TAYLOR GLENN / TWITTER

כולכם ודאי מכירים היטב את משחק הכוסות והמטבע, בו עליכם למצוא את המטבע אותו מסתיר הלהטוטן מתחת לכוס אחת מבין 3 כוסות המונחות הפוך זו לצד זו. אתם זוכים לראות באיזו כוס מוסתר המטבע, אולם אז הלהטוטן מערבב ביניהן במהירות ומקשה עליכם לעקוב אחרי הכוס עם המטבע. אותו משחק מוכר זכה לאחרונה לגרסה מאתגרת ומתעתעת יותר עם כדורי ג'אגלינג, שזכתה ליותר מ-3 מיליון צפיות ברשת.

בסרטון, שפורסם בטוויטר בשבוע שעבר ומיד לאחר מכן גם באינסטגרם, נראית הלהטוטנית טיילור גלן מעיפה לאוויר שלושה כדורים מוארים, שניים כחולים ואחד אדום. על המסך מופיע טקסט המנחה את הצופה לעקוב אחר הכדור האדום. בהתחלה זה נראה פשוט, רק שאז הכדור האדום משנה את צבעו לכחול ועלינו הצופים מוטלת האחריות לעקוב היטב אחר הכדור במשך 25 שניות ארוכות במיוחד בזמן שהלהטוטנית מעבירה אותו מיד ליד וממקום למקום וגורמת לנו לאבד אותו בכל רגע של אובדן ריכוז.

סרטון הג'אגלינג מסתיים כשהאישה אוחזת בשלושת הכדורים בידה ונותנת לצופה לנחש מי מהם היה הכדור האדום. כדי להשאיר אותנו במתח - ולהתווכח על התשובה אחרי זה ברשתות החברתיות - הסרטון מסתיים ללא הפתרון המתבקש. אז איזה מהכדורים הוא הכדור האדום?

חידת הג'אגלינג:

עוד באותו נושא

המבחן שיגלה איך תעשה את המיליון הראשון שלך - לפי ה-IQ שלך

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully