וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במרצ מרוצים מהמדגמים: "אנחנו לא תופעה חולפת, יש סיכוי למהפך"

אחרי החשש שהמפלגה לא תעבור את אחוז החסימה, היו"ר זנדברג שחררה אנחת רווחה: "אנחנו השמאל של ישראל, ולא יהיה מהפך בלי מרצ". לדבריה, "העתיד היחיד טמון בשותפות בשוויון ובצדק"

עריכה: איתי עמרם

יו"ר מרצ תמר זנדברג הביעה הערב (שלישי) שביעות רצון מתוצאות המדגמים, שלפיהן למפלגה יהיו בין ארבעה לחמישה מנדטים. זאת אחרי החשש שלפיו היא לא תצליח לעבור את אחוז החסימה.

"חוסר הוודאות במדגמים כרגע הם התוצאה שהפוליטיקה הישראלית לא הצליחה להשכיל ולהבין שכל אזרחי המדינה שווים", אמרה בפני תומכי המפלגה במטה שבתל אביב על רקע אחוזי ההצבעה הנמוכים במגזר הערבי. "העתיד היחיד טמון בשותפות בשוויון ובצדק. וזה מה שמרצ הציגה בבחירות האלו. זה לא היה קל. זאת הייתה מערכת בחירות קשה, אני לא זוכרת קשה כזאת. והעובדה שאנחנו עדיין לא יודעים מה התוצאות זה חלק מהאתגר ומהקושי".

לדבריה, "זו הוכחה שמרצ היא לא תופעה חולפת, היא תנועה והיא השמאל של ישראל", הוסיפה זנדברג. "ורק השמאל הישראלי יוכל לתת תשובה לארבע השנים הקשות שסיימנו. מקווה שלא לארבע שנים נוספות. אנחנו עדיין לא יודעים מה התוצאות ולדעתי ייקח יומיים עד שנדע מהן. אבל לפחות בחלק מהמדגמים הערב זה נראה שיש סיכוי למהפך. למדינה מגיע מהפך, שינוי כיוון טוטאלי. ולא יהיה מהפך בלי מרצ".

יו"ר מרצ, תמר זנדברג ובעלה בדרכםלהצבעה בתל אביב 9 באפריל 2019. אתר רשמי
זנדברג ובעלה בדרכם להצבעה בתל אביב, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully