וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלח לאקסית שלו סרטון עם בחורה אחרת ושילם מחיר יקר

13.4.2019 / 0:02

מרטין שלח לחברתו לשעבר סרטון שלו שבו הוא מתמזמז ממושכות עם בחורה אחרת - היא בתגובה שיתפה את הסרטון הזה בפייסבוק והשניים החלו להתעמת בתגובות. גם הגולשים האחרים ממש לא נותרו אדישים

Martin Carrington

נעומי דרבר קיבלה מהאקס שלה מרטין קרינגטון מלידס, סרטון שבו הוא מתנשק בחושניות עם בחורה אחרת כדי לנסות לגרום לה לקנא. קרינגטון נראה בסרטון מתנשק ומתחרמן עם החברה החדשה שלו ואומר "היא פשוט אש". התגובה של נעומי היתה לשתף את הוידאו הזה בפייסבוק לעיני כולם עם הכיתוב: "איך אתה יכול אי פעם לגרום לי לקנא? זו ממש לא אש ולא תשוקה!".

סרטון נשיקה מביכה. צילום מסך
הנשיקה המביכה/צילום מסך

הקליפ הזה, שזכה ליותר מ-66 אלף צפיות, גרר הרבה תגובות מהעוקבים של נאומי שלגלגו על מרטין, שבעצמו הגיב לפוסט הזה וטען שנאומי היתה רק בחורה שהוא שכב איתה ולא החברה שלו לשעבר, וגם הוסיף שהיא היתה "פחות ממושלמת". נאומי לא נותרה חייבת וכתבה: "אתה ממש גורם לי לצחוק. הייתי שמחה להמשיך להשתעשע פה, אבל יש אנשים שיש להם עבודה לעשות".

הקליפ מראה את מרטין מנשק בצורה חודרנית למדי את סופי מארי פיליפס בת ה-20. בזמן שהוא עשה את זה הוא החזיק את המצלמה כשסופי מחבקת אותו שוב ושוב ומנשקת אותו בלחי. כשהם עשו הפוגה קלה בנשיקות, מרטין צעק: "אש, תראו אותה היא אש". התגובות לסרטון לא היו טובות, כשאחת המגיבות כתבה: "זה מאוד בוטה, היא צריכה להתבייש בעצמה, כי אני הייתי מתביישת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרטון נשיקה מביכה. צילום מסך
"איך אתה יכול אי פעם לגרום לי לקנא? זו ממש לא אש ולא תשוקה!".נעומי דרבר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully