וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב הרצליה התייצב בתחנת המשטרה והודה: רצחתי את אבי הקשיש

7.4.2019 / 11:13

צוות מד"א שהגיע בשבוע שעבר לדירת תושב העיר בן 83, קבע את מותו, והשוטרים שהגיעו למקום לא מצאו סימני אלימות. בסוף השבוע הגיע בנו בן ה-49 לתחנת המשטרה וטען כי הביא למותו של אביו בחניקה. עורכת דינו טענה כי הוא סובל מהפרעה נפשית, והוא נשלח לבדיקה פסיכיאטרית

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
אקדחים, אזיקים וניידת משטרה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

משטרת תל אביב חוקרת את נסיבות מותו של תושב הרצליה בן 83 שנמצא בשבוע שעבר ללא רוח חיים בביתו. על הגופה לא נמצאו סימני אלימות אולם ביום שישי בבוקר התייצב בנו בן 49 בתחנת משטרת גלילות בהרצליה וטען כי רצח את אביו.

הבן נעצר ומעצרו הוארך בסוף השבוע עד יום רביעי. היום (ראשון) נשלח הבן להסתכלות פסכיאטרית. תחילת הפרשה ביום שלישי, כשצוות מד"א הוזעק לדירת הקשיש, ומקום נמצא באותה שעה הבן, וצוות מד"א קבע את מותו. בשל העובדה כי המוות אירע בבית, הזעיק צוות מד"א את המשטרה, אולם השוטרים לא מצאו סימני אלימות על הגופה. הם גבו עדות מהבן והגופה נשלחה למכון הלאומי לרפואה משפטית באבו כביר.

ביום שישי בבוקר הגיע הבן לתחנת המשטרה וביקש לדבר עם חוקרת, אז סיפר לה כי הוא מתייסר בשל העובדה שהרג את אביו תוך שהוא אוחז בידיו ויושב עליו עד שמת. הבן נעצר ובמהלך הדיון בבית המשפט טענה הסנגורית עו"ד יעל פינקלמן ניסן כי מדובר בחשוד הסובל מבעיות נפשיות. מעצרו של הבן הוארך עד ליום רביעי וחוקרי המשטרה בודקים אם מת האב מוות טבעי או כתוצאה ממעשה פלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully