וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: עמד על שמשיה בסערת טורנדו ועף איתה לשמיים

13.4.2019 / 0:01

סאדיק קוצ'אדלי ניסה למנוע מהשמשיה לעוף בסופה ונעמד על הבסיס שלה, אך גם המשקל שלו לא מנע ממנו לעוף באוויר. למרבה המזל הוא יצא ללא פגע מהתקרית, אבל אדם אחר נפצע ואיבד את ההכרה אחרי שהשמשיה פגעה בו בנפילתה. צפו בתיעוד

YOUTUBE

עולם הרשתות החברתיות והעובדה שלכל אחד מאיתנו יש מצלמה בטלפון, מאפשרת לנו לתפוס הרבה רגעים מיוחדים שננצור להרבה זמן. אחד כזה קרה בטורקיה, שם סאדיק קוצ'אדלי רק רצה להציל שמשיית פטיו מרוח הטורנדו המטורפת שהשתוללה פתאום.

בסרטון שהפך לויראלי וכשתראו אותו גם תבינו מדוע, נראה קוצ'אדלי כשהוא עומד על הבסיס של השמשיה ומנסה למנוע ממנה לעוף באוויר. אולם, במקום להציל את המצב, הוא עף יחד איתה לשמיים. אבל אל תדאגו, הוא יצא מהמקרה הזה ללא כל פגע.

עוד בנושא
איזה פחד: זה מה שיקרה לכם אם תלכו מאחורי מנוע של מטוס
החוגגים בפסטיבל ראו סופת טורנדו משתוללת - ומיהרו לרקוד בתוכה

צפו בתיעוד הביזארי

"אחרי שהבנתי שהשמשיה עומדת לעוף באוויר ניסיתי לעמוד עליה כדי לקבע אותה לקרקע. קפצתי עליה אבל היא הרימה אותי לגובה של 3 או 4 מטר. היא פגעה במוט ונפלה בחזרה. למרבה המזל אני בסדר", אמר קוצ'אדלי.

אבל לא כולם יצאו בשלום מהאירוע הזה. מסתבר שכמה אנשים נפצעו מהשמשיה שנפלה ואחד מהם שבר כמה עצמות בצלעות וברגל אחרי שהשמשיה פגעה בו לאחר שנפלה. מיותר לציין שהוידאו הזה הפך להיסטריה ברשת וצבר כבר מעל 2 מיליון צפיות.

  • עוד באותו נושא:
  • שמשיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully