וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם הגירושים היקר אי-פעם: ג'ף בזוס ישלם לאשתו 35 מיליארד דולר

האיש העשיר ביותר בעולם הגיע להסדר עם גרושתו מקנזי, שתמשיך להחזיק ב-4% ממניות חברת אמזון שייסד. הונה של המשפחה מוערך 131 מיליארד דולר. אחרי ההכרזה על הגירושים, צהובון חשף הודעות פרטיות בין ג'ף לבין אישה שעמה ניהל רומן והואשם בסחיטה

צילום:ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

ג'ף בזוס, האיש העשיר ביותר בעולם, ואשתו מקנזי הגיעו להסכם גירושים בסך 35 מיליארד דולר - שיא עולמי חדש. גרושתו של מייסד אמזון תשמור על 4% ממניות החברה שהקים בזוס לפני 25 שנה, עם זאת היא תוותר על חלקה בעיתון וושינגטון פוסט ובחברת החלל "בלו אוריג'ין".

בזוס הכריזה על ההסכם בחשבון הטוויטר שלה, בהודעה הראשונה שצייצה ברשת החברתית מאז שפתחה את החשבון שלה החודש. היא אמרה כי היא "אסירת תודה" על התמיכה שקיבלה בהליך הגירושים שלה. לפני ההסדר, לג'ף בזוס היו 16.3% ממניות אמזון. הוא ישמור על 75% מהן ויקבל את זכויות ההצבעה של אשתו לשעבר, שעמה הביא ארבעה ילדים לעולם. היא הייתה אחת העובדות הראשונות באתר המכירות המקוון, שהוקם ב-1994.

מייסד אמזון, ג'ף בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, קליפורניה 2018. רויטרס
בזוס ואשתו לשעבר, בשנה שעברה/רויטרס

לפי מגזין פורבס, אמזון גרפה בשנה שעברה 232.8 מיליארד דולר במכירות באתר ומשפחת בזוס צברה הון של 131 מיליארד דולר. הסכום של הסכם הגירושים של הזוג בזוס מגמד את השיא הקודם, שנקבע ב-1999 בגירושים של סוחר האמנות הצרפתי אלק ווילדנסטיין ואשתו ג'וסלין.

אחרי שהזוג הכריז על הגירושים בינואר, הצהובון פרסם פרטים, כולל הודעות פרטיות, על רומן שניהל בזוס עם לורן סנצ'ס, מגישה לשעבר ברשת פוקס. בזוס האשים את המו"ל של הצהובון, American Media Incorporated, בסחיטה, אך בעלי האתר דחה זאת. השבוע טען מנהל האבטחה באמזון כי ערב הסעודית הצליחה לגנוב פרטים אישיים מבזוס, שבעיתונו כתב העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י טורים ביקורתיים נגד יורש העצר הסעודי, עד שנרצח באיסטנבול.

(עדכון ראשון 00:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully