וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית ספגה ביקורת על המחשוף שלה וזכתה לתמיכה בלתי צפויה

6.4.2019 / 9:22

נטלי מוראלס הופיעה בתכנית הלייט נייט של סת' מאיירס עם מחשוף נדיב וספגה שיימינג ברשת. יאנה הוקינג האוסטרלית, שאמה סבלה מסרטן השד, יצאה להגנתה בפוסט נוקב: "זכותינו להבליט את הנכסים שלנו, שלא בטוח שתמיד יהיו לנו"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

לינדזי פלס מציגה: הצרות של נשים עם חזה גדול/https://www.instagram.com/lindseypelas

בסרטון - אלה הצרות שיש לנשים עם חזה גדול

נטלי מוראלס, כוכבת "המתווך" ו"מחלקת גנים ונוף", התארחה בתכנית הלייט נייט של סת' מיירס והעבירה איתו סמול טוק משעשע. היא לא האמינה כשראתה את הפידבקים האכזריים שקיבלה ברשתות החברתית מיד בתום התכנית. הסיבה: המחשוף הגדול שלה שחשף חלק ניכר משדיה.

הביקורת בטוויטר היו קטלניות. אחת הנשים הגיבה לה: "עד לפני כמה זמן כולן לבשו שחור נגד הטרדה מינית. את משתמשת במיניות שלך כדי לקדם את התכנית ואם מישהו פוזל לעבריכן, כולכן בוכות בתקשורת". אחת אחרת כתבה: "לא כך צריכה להתלבש בחורה שמכבדת את עצמה".

נטלי לא נשארה אדישה לביקורות והגיבה: "מסתבר שאנשים עושים עניין גדול ממחשוף כאילו שהחזה לא היה בסביבה מאז שנוצר המין האנושי. תמצאו חיים, זה איבר בגוף. איבר נהדר, כמו גם עיניים, ידיים ואצבעות. אין לי זמן לתסביך שלכם".

צפו בריאיון שגרם לסערה:

אחת הנשים שהתייחסה למקרה של נטלי היא יאנה הוקינג האוסטרלית, שאמה סבלה מסרטן השד ודודתה מתה מהמחלה. היא אוהבת להתהדר בחזה שלה דווקא בגלל הסיבה הזאת - וגם היא נפלה קורבן להטרדה מינית ולביקורות על הלבוש החושפני שלה. כעת, הוקינג החליטה לשתף את הסיפור שלה וכתבה: "האם שמתם לב מתישהו למבט החודר שלכם כשאתם נכנסים לחדר? אני מקבלת הרגשה ששופטים אותי, הרגשה של עוינות וחוסר כבוד. זה מגיע דווקא מנשים. כאלו שהחשבתי אותן חברות. סבלתי מזה ואני יכולה לכתוב ספר על זה. הגוף שלך, החוקים שלך. את יוצאת מהבית ונראית כמו מיליון דולר, את לא עושה את זה בשביל אף אחד חוץ מאשר בשבילך. את רוצה להיראות איך שאת מרגישה. את רוצה להרגיש סקסית, מודעת לנכסים שלך ולא צריכה לחשוש לחשוף אותם. אני בוחרת ללבוש שמלות שמבליטות נכסים שאולי לא יהיו לי לעד".

היא הוסיפה: "מה אנחנו צריכות לעשות? להחביא את האיברים כדי להפוך אותנו לבלתי נראות? ממש לא! ולא משנה מה המידה שלכן. אם אתן גאות בחזה שלכן, לא משנה מה המידה שלכן, זכותכן לעשות מה שאתן רוצות. רק תלמדו לטפח עור עבה".

הפוסט של יאנה הוקינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully