וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד קשה: אב ובנו טובחים בדובה ובגוריה באלסקה

הצמד ירה בשלושה דובים, בהם שני גורים, במאורה שבה ישנו את שנת החורף שלהם. הם התרברבו שלא ייתפסו לעולם, אך מצלמה שהוצבה באזור קלטה אותם והם נענשו בעונשי מאסר בפועל ועל תנאי

מצלמות אבטחה תיעדו אב ובנו באלסקה צדים דובה שחורה ואת גוריה בניגוד לחוק, תוך שהם מתרברבים כי הם לעולם לא ייתפסו. התיעוד פורסם על ידי ארגון "החברה האנושית" קלט את אנדרו רנר ובנו אוון מתקרבים במגלשיים אל המאורה באסתר איילנד, ולאחר מכן יורים בשלושת הדובים שהיו בשנת החורף שלהם.

על פי תחנת הטלוויזיה המקומית KTTU, הטבח התרחש באפריל אשתקד, אך התיעוד הקשה פורסם על ידי המשרד לביטחון הציבור של אלסקה ביום חמישי בתגובה לעתירת "החברה האנושית" בדרישה לקבל רישומים ציבוריים בנושא הציד הבלתי-חוקי. לפי הארגון, באזור הוצבה מצלמה כדי לפקח על הדובים הללו שהיו חלק ממחקר מדעי.

"האכזריות הזאת עלולה להיות בקרוב חוקית בשמורות הטבע באלסקה", הזהירו בארגון, הפועל נגד המהלך של ממשל טראמפ לבטל את ההגנה על על חיות הבר בשמורות הטבע של אלסקה.

בתיעוד נראים האב והבן חסר החולצה יורים אל המאורה, כשניתן לשמוע את צווחת הגורים. הם הוציאה את הדובה המתה ונתנו כיפים זה לזה. "הם לעולם לא יוכלו לקשר את זה אלינו, אני לא חושב", אמר אחד מהם. לאחר מכן הבן כרע מאחורי הדובה המתה והרים את כפותיה. "אני ואתה לא מבזבזים את הזמן על השטויות", נשמע אומר אחד מהם. "אנחנו הולכים לאן שאנחנו רוצים להרוג". בתיעוד נוסף נראים השניים חוזרים למקום יומיים לאחר מכן כדי לסלק את תרמילי הכדורים ולהכניס את גופות הגורים לשקיות פלסטיק.

לפי החוק באזור זה, אסור לצוד גורי דובים או אם עם גוריה. אנדרו נידון לחמישה חודשי מאסר וחודשיים על תנאי וקנס של 20 אלף דולר יחד עם קנס על תנאי של 11 אלף דולר. הוא גם נאלץ לוותר על הרובים, המגלשיים והמשאית ששימשו אותו במסע הציד. אוון נידון למאסר על תנאי ולעבודות שירות. רישיונות הציד של שניהם הושעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully