וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 צעדים: ההתנצלויות הגדולות של הפוליטיקאים הישראלים בבחירות 2019

28.3.2019 / 15:00

על מה הצטערו הפוליטיקאים במערכת הבחירות האחרונה? על מה, בעצם, התנצלה העיתונאית דנה ויס? ואצל נתניהו זו כבר טקטיקה: לפרסם, להעביר את המסר המסית - ואחר כך לחזור בך. צפו ב-"10 צעדים" עם הילה קובו

כתיבה ובימוי: הילה קובו, הפקה: רוית כהן צפרירי, אריזה גרפית: אביחי ברוך, עריכה: נועה לוי

"10 צעדים" - פורמט פוליטי קצבי לקראת הבחירות. מדי סופ"ש הילה קובו מביאה מאולפן וואלה! NEWS זווית אחרת - בתמציתיות ובקצביות - של ניתוח סוגיות בוערות לקראת הבחירות בעוד שבועיים. והפעם: הפרק האחרון בפורמט לשלב זה מביא עם ההתנצלויות הגדולות של פוליטיקאים במערכת הבחירות הנוכחית - ובשנים האחרונות.

פתיח:

אם "סליחה" אצל אלטון ג'ון זו המילה הכי קשה בעולם, אז בתחום הפוליטיקה, ואצל גורמים מסוימים, זה פי מיליון קשה. כאן התנצלויות הן לפעמים ממש התנצלויות כששורה הרוח, אבל לרוב הן הבהרות, או הסברים, או הבעת צער - זה כבר ממש קרוב להתנצלות, או סתם מחיקת פוסט שקרי מבלי להתנצל על השקר המקורי. בואו נראה את ההתנצלויות הגדולות של מערכת הבחירות - ובשנים האחרונות.


צעד ראשון:

אבישי עברי השתתף בסרטון פוליטי של הליכוד על רקע חלקת בית קברות צבאי?
בחשבון הטוויטר של הליכוד הוא הוגדר "תקלה מצערת" ודווח שראש הממשלה ומנהל קמפיין הליכוד בנימין נתניהו הורה להסיר אותו (לאחר שהועלה והועבר המסר, כן?) והשעה את האחראים עליו לאיזה 24 שעות. אבישי עברי בהתחלה נמנע מכך, אבל בהמשך התנצל.

צעד שני:

בליכוד טי.וי מעלים מערכון שמשתמע ממנו כאילו הוא לועג למראה של פרשן חדשות 12?
ראש הממשלה ומנהל קמפיין הליכוד הורה להוריד את השידור (אחרי שהוא הועלה והלעג עבר, כן?) ולאחר מכן אמר לקרן מרציאנו ש"עושים שטויות בקמפיין".

מה יהיה בצעדים הבאים? איך קשורה עיתונאית חדשות 12 דנה ויס לכל העסק? האם היא צריכה להתנצל בפני מי שגידף וחירף ומעולם לא התנצל? ומה ההתנצלות הכי יצירתית שנאמרה על ידי פוליטיקאי בשנים האחרונות? צפו בווידאו המצורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully